Madrizzzz

Un relat de: Astrid Roig

Ja em tenen tipa,
sempre fotent!!

Diuen que nosaltres som separatistes,
i potser sigui cert.
Però ara que haig de viure amb ells,
veig que no es d'extranyar.
Com no ser-ho??
Si son més fatxes que Franco!!

I lo més fort,
es que no saben ni de que parlen.
L'altre dia em diu una companya (filòloga per cert)
que el català es un dialecte de "l'espanyol",
i ho va fer ven fort,
per que mirés tothom a l'oficina.

Sincerament dic,
que em sembla molt trist ,
tenir que escoltar aquestes xorrades.

Ara no veig l'hora de tornar a casa,
tan de bo mai hages decidit venir,
porto aquí tres anys,
i me'n penediré sempre.


Comentaris

  • t'entenc[Ofensiu]

    és veritat que no tothom és igual i que no es pot generalitzar, però per desgràcia passa massa sovint que a fora de Catalunya ens mirin malament i ens critiquin, cosa que aquí no passa tant perquè som més respectuosos. Crec que sovint els catalans estem acomplexats, sembla que tinguem vergonya de ser com són i que continuament hem de demanar disculpes, al contrari dels espanyols que estan molt orgullosos d'ells mateixos.

  • madriz[Ofensiu]
    donablanca | 07-04-2005 | Valoració: 10

    s'ha d'estar a on un esta a gust.
    sento que et toqui viure a un lloc a on hi ha persones d'aquest tipus.
    encara que sempre pots demar feina a l'oficina de la amre de la fiona

  • vilella | 14-02-2005 | Valoració: 10

    mirat el got mig ple , mig buit. Com vulguis, però no t'en panadeixis. La teva opinió, estat d'ànim és tan vàlid com qualsevol altra.

  • Per la Fiona i el Biel[Ofensiu]
    Astrid Roig | 20-09-2004


    Hola Fiona i Biel!
    La veritat es que teniu raó, no tothom es dolent...ni tan sevol la majoria.
    Quan vaig escriure aixó, estava empipada, perque no tots els dies estas d'anims per escoltar les brometes de torn, i quedar-te indifernt, i aquest justament era un d'aquest dies.
    Aquí he trobat gent molt maca, no ho negaré. També dir que jo mai havia estat de les que critiquen els madrilenys per ser-ho, sino, no hauria vingut aquí... peró crec que a ningú li agrada que "toquin" el que es seu, i menys quan es lluny.
    Fins aviat.

  • Jo també[Ofensiu]
    Biel Martí | 16-09-2004 | Valoració: 7

    penso com la Fiona, conec gent de Madrid i hi he passat èpoques i encara haig de trobar coses que justifiquin el mite. És clar que hi ha de tot, però precisament per això, no cal esdevenir com aquells a qui critiquem. Per cert, penso que el poema (i no vull ofendre) està escrit massa des del cor en un moment d'enuig...

    Biel.

  • sempre s'ha de veure el got mig ple[Ofensiu]
    Fiona | 05-09-2004

    Hola Astrid!
    Em sap greu que la teva experiència a MAdrid sigui tal i coml'expliques.
    La meva mare fa un any que viu a Madrid, i la veritat és que no en te cap queixa, és més, treballa en una oficina on parla en català.
    Amb això vull dir-te que a tot arreu i ha de tot, segur que a MAdrid també t'hauràs trobat amb gent hospitalària, igual que a BArcelona t'hauràs trobat gent estupida.
    No se noia, aprèn a mirar el got mig ple. i molta sort wapa!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Astrid Roig

2 Relats

11 Comentaris

2836 Lectures

Valoració de l'autor: 8.83

Últims relats de l'autor