L'OPTIMISME

Un relat de: Joan G. Pons
Una definició : La persona optimista fàcilment , observa i aplica , en aspectes positius i atractius, un tema o projecte o relació, i no li costa triar o decidir.

Alegreu-nos ! Cal ser una persona amb dimensió optimista.

La persona optimista i sincera naturalment, capta i en certa manera contagia el seu optimisme.
Ho sents dir. M'agrada tractar i cultivar les relacions amb persones optimistes.

L'optimisme es una actitud personal, molt positiva i que sap reaccionar i resoldre les situacions conflictives, que planteja el viure i conviure.

Vaig llegir que la persona optimista, davant un problema o dificultat, el seu optimisme li dona com un bany resolutiu i gairebé sempre, anima a descobrir alternatives positives.

L'OPTIMISME un "bon volcà d'animació".

Animo a tindre i mantenir, una actitud optimista permanent, en el nostre creixement i vivència personals.

L'OPTIMISME, una connexió amb la felicitat.

Comentaris

  • M'has fet pensar. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-01-2023 | Valoració: 10

    M'has fet pensar, a poc a poc, els teus pensaments. És així, com ho dius en totes les teues idees que són molt encertades. Has conclòs que l'optimisme aplega a la felicitat.
    Això està molt bé. Cal ser positiu en la vida.
    Amb aquest assaig t'has reeixit plenament.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Optimisme[Ofensiu]
    Prou bé | 07-01-2023

    "Optimisme és una doctrina o convicció segons la qual el món és el millor dels possibles"
    És bo acceptar tot allò que ens passa com ... El millor possible!
    Gràcies Joan per encomanar sentiments positius
    Amb total cordialitat

  • L'optimisme...[Ofensiu]
    llpages | 07-01-2023 | Valoració: 10

    decreix amb l'edat? Vull dir, tot apunta a que hi ha més padrins rondinaires que gent jove. En aquest cas, llegir aquests breus apunts sobre l'optimisme crec fermament que ajudaria a veure l'ampolla mig plena. Agraït, Joan, per incidir en un aspecte de la condició humana que hauria de ser molt més freqüent, per al bé de tots.

  • Optimisme[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-01-2023

    Unes paraules encertades del tot. Ser optimistes és ser positius, estar més saludables, i tot un reguitzell de beneficis per a un mateix i que com bé dius també contagien a les persones del voltant.

    Molt bé Joan

    Salutacions.

    Rosa.