Lluitar per un somni:)

Un relat de: Jessicaa
És quant tens un somni que vols aconseguir i t'entrebanques amb la realitat de la vida. A vegades per més que t'entrebanquis has de continuar endavant per tal que si vos aconseguir el teu somni res pugui destrossar-te'l. Pensa una cosa que si caus tens l'obligació d'aixecar-te a la fi la vida consisteix en caure i tornar-se a aixecar. A la vida sempre se't ficaran per davant moltes barreres i hauràs d'afrontar-les i per aconseguir allò que vols per molt difícil que sigui mai t'has de desanimar perquè tot és difícil però no impossible. A vegades et passarà que per moltes coses que et passin i vegis que no ho podràs aconseguir no llencis mai la tovallola perquè de veritat perds quan deixes de intentar-ho i de lluitar... No deixis mai de lluitar per més que t'entrebanquis amb la realitat per molt que caiguis aixeca't i continua a ras d'aquell somni o el que vols aconseguir.

Comentaris

  • Lluita, tu sempre lluita[Ofensiu]
    Pamela | 16-02-2011 | Valoració: 6

    Aquesta reflexió m'ha agradat molt: en aquesta vida si vols aconseguir els teus somnis has de lluitar per aconseguir-los. I es veu que tu ets una persona lluitadora. Endavant!

l´Autor

Jessicaa

2 Relats

1 Comentaris

1666 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor