Llengua

Un relat de: kukisu

Som addictes al missatge que entre tots intercanviem, com si llauradors fóssim d'esperit i pensament.
No ens espanten els esculls que a cada pas ensopeguem, ni aturaran nostres passes la indiferència ni l'elogi displicent.
Aquesta és la nostra dèria, a la qual no renunciem, perquè ens entusiasmen els mots, cada cop més atraients, reveladors de vivències, testimoniatges del temps, ponts que travessen mars fosques de silenci i sofriment.
De tants que patiren la llengua en el seu soterrament imposat per la barbàrie d'un cabdillatge roent que com a missió tenia: l'aniquilament.
Avui hem retrobat la complaença en cada so, en cada bocí de la llengua mai no perduda, sempre enyorada, mai no vençuda, sempre estimada...


Comentaris

  • Pàtria[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 09-07-2004 | Valoració: 10


    La pàtria d'un escriptor és la seva llengua

    (Francisco Ayala)


    Felicitats!

  • el nostre més gran plaer[Ofensiu]
    Marc Freixas | 11-05-2004 | Valoració: 9

    poder parlar la llengua materna significa poder entendre la meva gent, amb la que comparteixo la pròpia cultura; és el nostre més gran plaer, i ningú ens podrà robar tot el què ens pertany.
    I tranquils, un dia els nostres papers de Salamanca seran on han de ser, perquè només són nostres, encara que no ens els vulguin tornar, però tornaran!!!!!!PER COLLONS!!!!!
    I tu kukisu, segueix fent lletres com aquestes, felicitats per les teves paraules.

  • Compartim la gran passió[Ofensiu]
    Carme Cabús | 19-03-2004 | Valoració: 9

    Hola Kukiso. La més sincera felicitació per com has expressat el plaer de viure la nostra llengua, el tresor salvat que seguim salvant cada dia. Comparteixo amb tu aquesta mateixa gran passió irrenunciable.
    Una abracada,
    Carme

Valoració mitja: 9.25