Les SORPRESES

Un relat de: Joan G. Pons
La SORPRESA ,quelcom que no esperes i ........
Poder ser agradables o no tant....
Com ho portem ?

Primer de tot:
- Creure en la seva existència.
- Capacitat de reacció, al rebre una Sorpresa.
- Confiança en les nostres capacitats per encaixar les sorpreses.

Considerem, que agraden les sorpreses que aporten una novetat agradable, enriquidora. Gaudim de les sensacions, assumint la seva riquesa emocional.

També a mes de ser receptors, també podem ser creadors de sorpreses agradables.
Aprofitem-ho !!!

Comentaris

  • La sorpresa sempre és agradable.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-08-2022 | Valoració: 10

    És una bona reflexió que ajuda a qualsevol. I si és agradable molt més. Aquesta teua enforteix el cor i dona suport a la sensació de vida.
    Molt bé.
    Cordialment.

  • A Relats en Català...[Ofensiu]
    llpages | 10-08-2022

    cada nova aportació vol ser una mica una sorpresa per als lectors, quelcom que agradi per originalitat, que enganxi al lector fins al final. Bona reflexió, Joan!

  • Sorpreses[Ofensiu]
    Prou bé | 09-08-2022

    Com ho dèiem allò? ...són la sal de la vida!

    Amb total cordialitat

  • Perquè no?[Ofensiu]
    Marina i punt | 07-08-2022

    Fóra una bona fita intentar cada dia sorprendre algú, i deixar-nos sorprendre, posant atenció, amb qualsevol dels fets més quotidians.

    Salutacions

  • Soleilsi | 07-08-2022 | Valoració: 10

    Sorpresaaaa:
    Relat de.............Síiii...... del Joan!!!

  • Acceptació[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-08-2022

    De fet , la vida és una sorpresa constant, mai sabem el que pot passar. Per a mi és l'acceptació en el més ampli sentit de la paraula. A partir d'aquí l'importància de gestionar-ho el millor que poguem si la sorpresa no ens agrada.
    Ara, si les coses observades les miressim amb ulls d'infant, també serien molt més sorprenents.

    Molt bona reflexió.

    Cordialment.

    Rosa.