Les Habilitats Personals

Un relat de: Joan G. Pons
Prèviament, cal diferenciar les habilitats personals i les habilitats i les habilitats conseqüents a la professió, que exercim.

Aquest Relat es centra en el primer grup. Les HABILITATS PERSONALS.

En el nostre viure i conviure, la persona, millor dit, la personalitat, utilitza, necessita, certes qualitats, per un desenvolupament positiu en les relacions personals.

Citarem algunes:

ESCOLTAR.-
Una ESCOLTA atenta, informa adequadament sobre l'oportunitat i aportació en la realització significativa d'una conversa.

AJUDA.-
A més d'una possible ajuda tècnica, cal sempre que vagi acompanyada d'una ajuda humana, personal, sensible.

COMPARTIR.-
Facilita molt i anima, oferir col.laboració en la realització d'un projecte...
La suma d'esforços, multiplica i garanteix l'èxit.

He triat tres, que semblem molt adients a un treball en equip, enriquidor.

................................................................................

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-11-2022

    Hola, Joan: Gràcies pel teu amable comentari al meu relat "Records de la Catedral de Sevilla". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • CADASCÚ EN LA SEVA HABILITAT[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-11-2022 | Valoració: 10


    Bona reflexió sobre les habilitats. Perquè cadascú és un món. De totes maneres saber escoltar, saber ajudar, saber compartir, és un tan difícil.
    La gent en general, no escolta, perquè van sempre a la seua.
    Gràcies per fer-me reflexionar sobre aquest assumpte.
    Cordialment.

  • Bona reflexió[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 15-11-2022 | Valoració: 10

    Com sempre, molt bones reflexions, sí que és cert la gent s'oblida d'aquests pilars. Potser per a mi. L'escolta activa és la principal. L'ajuda i compartir crec que anirien rodades si sabéssim fer l'escolta activa.
    Fins aviat,
    Neus

  • Habilitats[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 15-11-2022 | Valoració: 10

    És cert que tots tenim alguna habilitat personal, que si la desenvolupem i la compartim , aquesta habilitat creix, sempre acompanyada d'un bon criteri.

    Completament d'acord amb tu. Gràcies per compartir-ho Joan. A mi em fa obrir els ulls.

    Cordialment.

    Rosa.


  • La gent...[Ofensiu]
    llpages | 14-11-2022 | Valoració: 10

    generalment no escolta, ajuda poc i comparteix menys encara. Per això està molt bé de recordar que hauríem de fer més ús d'aquestes habilitats personals. Agraït per posar el teu granet de sorra, Joan!

Valoració mitja: 10