Les Bessones Güell cap 3

Un relat de: Guelltwins
El primer que calia era investigar en Xavi tot i que ja el coneixen per que és del poble.
És un babós, fastigós, encara més purità que l'Anna i amb la supèrbia típica dels que hereten una petita fortuna i lo únic que han fet a la vida és conservar-la, casar-se amb una "bona noia" i tenir fills.
Elles disfruten jugant a espies. Seguint a la víctima, recollint informació i, sobretot, buscant els seus punts febles.
Així doncs deixen les compres al Mini i se'n van a peu a la Fonda de la Marta que està dues cantonades més amunt.
- Bon dia, sra. Marta, li diuen amb un somriure.
- Torneu-me a dir senyora i us eagarrapo!
La Marta és com una segona mare. De petites anaven sempre juntes amb la Marteta. Quan no eren a casa d'ella eren a casa seva. Eren inseparables fins que ella se'n va anar a la universitat i ja no va tornar.
- Jajajajaa, que podem seure a aquesta taula?
- I tant que sí, precioses. Ara us porto l'aigua i us prenc nota.
Des d'aquesta taula veuen una mica més enllà en Xavi que dina allà cada dia però de carta, eh? Ell no fa mai menú, això és pels pobres. Igual que cada dia demana una copa de Rioja i en deixa mitja per que realment no li agrada el vi.
D'aquesta manera van coincidint "casualment " a molts llocs i s'hi van aproximant.
Un dia comencen per saludar-lo, un altre un somriure, més endavant "caram quin fred que fa. Ja ha arribat l'hivern" i de mica en mica aquest pobre desgraciat es va ficant tot solet a la trampa.
A mitjans de desembre les bessones tornen a la perfumeria. Van directes a la caixa on hi ha la Tresa que les veu entrar amb uns amplis somriures.
Tresa - No em digueu que ....
Laia - Mira el WhatsApp, i li passa un arxiu.
La Tresa l'obre i es tapa la boca perplexa pel que veu.
És un video on apareix la Laia gravant-se amb una toca de monja i un rosari que es cola entre els seus pits nusos. De fons se senten gemecs exagerats i diu:
- Benvinguts, germans. Sóc Sor Maria Eulàlia i estic esperant que mossèn Xavier acabi amb Sor Meritxell per que em confessi a mi també.
Se senten els gemecs de la Txell que està a 4 potes i també porta toca i rosari i diu:
- Oooh oooh oooh! Mossèn Xavier!! He sigut molt dolenta. Em perdoneu?
Darrera seu en Xavi amb una sotana descordada agafant-la pels malucs i emputxant com un boig crida en ple extasi:
- Siiiiiii, siiiiiii. Jo et perdonoooo!!!
- Amén!! Jajajajaa. Afegeix la Laia i s'acaba el video.
Tresa - Però..... però.... però si això és casa seva!!!!!
Laia - i el seu llit, jajajajaa
Txell- Com més puritans, més pervertits, jajajajaa.
Tresa - La mare que el va ... !!!
S'abracen, es petonegen, marxen i es creuen amb la Rosa que acaba d'entrar.
Tresa - Que maques són aquestes noies. No sé per què li cauen malament a la gent. Diu amb somriure burleta mirant el video.
Rosa - Que ha passat?
Tresa - Guaita
Rosa - Walaaaaaa!!!
Tresa - Ja veuràs quin regalet els hi faré.
Passades les festes de Nadal la Tress diu a les Güell que passin per la botiga que té una coseta per a elles.
L'endemà mateix hi van. Són molt curiosss però per més que li preguntar a la Tresa no els hi explicat res.
Arriben, entren i es creuen amb una clienta amb ulleres de sòl grosses i negres que sembla que té pressa. La noia passa entre elles sense aturar-se fent veure que es posa bé les ulleres però en realitat intenta que no li vegin l'ull blau que porta.
Les germanes que s'havien aturat per deixar-la passar es miren extranyades i se'n van directes a la caixa i es petonegen i es saluden efusivament amb la Tresa.
Txell - Aquella no era la Pepi?
Tresa- Si, la de la peixeteria.
Laia - Que li ha passat?
Tresa - Diu que ha sigut amb un armari de la cuina.
Les bessones bufen i la Tresa fa que si amb el cap donant-lis la raó.
Laia - I tu què? Com va anar el dinar de Nadal? Jijijiii.
Tresa- Buaah! Brutal!!
- Cuenta! Cuenta!!! Diuen les dues alhora molt intrigades.
Tresa - Doncs hi érem tots, els meus pares, els tiets, ells 2 i els seus nens. Ella com sempre monopolitzant les converses, presumint de que a l'estiu van anar a Eurodisney i a París, que acabàven d'arribar dels Alps, que es canviaran el Mercedes....
Txell - Ufff! Quin fàstic de tia.
Tresa - Doncs així tot el dinar. Després dels torrons els nens van fugir i llavors va començar a ficar-se amb mi, que si m'hauria d'arreglar més, que si on vaig amb aquests cabells, que faci algo per la meva vida...
Laia - Filla de puta!
Tresa - Doncs si, la setmana que ve em posaré un D.I.U. li vaig dir per punxar-la i va picar. Va posar-se a cridar "però que dius? Això és pecat! Que nostre senyor et perdoni!" M'ho va posar a huevo, li varg contestar "siii, sóc molt dolenta però Mossèn Xavier em perdonarà, oi?
- Jajajajaa, que cabrona! Riuen les bessones.
Tresa - En Xavi es va ennuegar amb el cava que estava xuclant amb una neula i ella no entenia res i va quedar glaçada mirant-nos ara a mi, ara a ell, ara a ell, ara a mi....
Anna - Que estàs dient?Quin mossèn Xavier?
Tresa - M'ha dit un ocellet que en Xavi es dedica a apartar del mal camí a les ovelles descarriades.
Anna - Què vol dir això? Em crida a mi. QUE VOL DIR AIXÒ??? Li crida a ell.
Xavi - Nnnnn ... no ... no sé de què parla. I queda blanc com un ciri quan els seus telèfons piten per que la Tresa els hi ha fet uns WhatsApps.
Anna - AAAAAH!!!! Crida esgarrifada al veure el video.
Xavi - Carinyo, t'ho puc explicar. Diu mentre els gemecs de la Laia ressonen pel menjador.
Anna - Que vols explicar? Et penses que sóc imbècil? Crida fora de si fotent-li cops de puny.
Xavi - Carinyo, no és el que sembla. Li respon intentant protegir-se de l'allau de cops que li cauen.
Anna - A casa meva!!!! ... Al meu llit!!! ... Adúlter!!! ... I A MÉS A MÉS AMB LES GÜELL!!!!!
Les riallades a la perfumeria se senten des del carrer
Txell - Jajajajaa, "no és el que sembla" Jajajajaa
Laia - Jajajajaa, ayy! Que em pixo, que em pixoooo! Jajajajaa.
Tresa - Allà darrera hi ha el water.
Txell - Que burros que són els tios. Diu eixegant-se les llàgrimes.
Tresa - Ya te digo.
La Laia torna i encara riu.
Laia - Ay! Em fa mal la panxa, jajajajaa
Tresa - Ha sigut el millor Nadal de la meva vida.
Txell - Com m'agradaria haver-ho vist.
Tresa - El tió em va cagar això per vosaltres. Diu treient dues capsetes embolicades per regal amb llacets i unes etiquetes de "Laia" i "Txell " i els hi dona.
Les noies somriuen i se'ls intercanvien per que s'ha equivocat.
Laia - No ho havies de fer, tonta.
Txell - Ooostres!!!!
La Nuit Trésor Intense de Lancôme!!!!!!
Laia - Tia! Com t'has passat!
Tresa - Encara m'he quedat curta.
S'abracen i es petonegen i les bessones marxen.
Txell - Dissabte anirem a veure a la Carme.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Guelltwins

3 Relats

1 Comentaris

452 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00