Les ALTERNATIVES

Un relat de: Joan G. Pons
Les Alternatives són un recurs per trobar i experimentar altres camins per aconseguir un objectiu.
Les Alternatives, una tecla molt positiva a la nostre creativitat i ajuda a resoldre situacions encallades.
També ofereixen la possibilitat d'escollir d'entre algunes opcions.
ILes Alternatives ens relacionen amb:-
la creativitat
- l' inventiva
- l' experimentacióm
- la descoberta
- el canvi
Hi ha alternatives que sols cal triar i experimentar, però també hi han altres creatives o deductives.
Tenim capacitat per crear alternatives. Experimentar-ho, ajuda molt.
.

Comentaris

  • Una bona sortida[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 15-11-2023

    Gairebé sempre hi ha alternatives per resoldre qualsevol fet, o simplement una paraula. Només cal tenir-ho en compte, i posar-ho en pràctica.

    Una bona alternativa Joan.

    Salutacions.

    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 05-12-2021

    Agraeixo i comparteixo el teu comentari, Unicorn.
    Salutacions.

  • Bon dia, Joan. Està bé el teu relat.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 06-11-2021 | Valoració: 9

    M'agrada el teu relat.

    Sí que d'alternatives n'hi ha, a la vida... però mai moltes, i és una pena, però el més normal és tenir com a màxim quatre alternatives, a més, a vegades ja veus que certes alternatives només són un engany o una imprudència que trobes massa perillosa.

    En fi, que quedi el teu relat com a reflexió, que s'ho mereix.

    Una abraçada, Joan.

  • Bon dia Joan G. Pons[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 23-10-2021

    Hola, bon dia, gràcies per la teva visita i la teva opinió sobre el meu relat "La botella anyil". Sí, és un conte curiós.
    Saluts.

  • PLASMAR LES IDEES PERSONALS. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-10-2021 | Valoració: 10


    La credulitat en si mateix fa fer possible a les alternatives. Ser originals és important.
    Cadascú és un món per a crear.
    L'últim relat meu, crec que no me l'has llegit, aquest és "La botella d'anyil". Mira-ho.
    Ves a la pàgina de qui t'ha comentat i dona-li les gràcies, és així en tots.
    Cordialment.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-10-2021

    Agraeixo el teu comentari.
    Salutacions, Joan.

  • Ah, ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 22-10-2021 | Valoració: 10

    ... quan tenim la llibertat d'operar les nostres accions i demés virtuts amb l'instint!

Valoració mitja: 9.67