L'autobus dels oblidats

Un relat de: RUSKY

Amagant els ulls darrera d'unes ulleres de sol de plàstic blanc, Isabel miraba per la finestreta de l'autobus. La seva imatge exterior era la d'una dona dominant i gairebé ningú no coneixia altre imatge d'ella, la real, la interior, la ombra fosca. Aquella ombra que a tots ens segueix i que tots volem amagar o bé disimular per por del que diran o de deixar al descobert la nostra debilitat.
Asseguda, la boca tancada, sense deixar de mirar per la finestreta.
Qui sap? Com haurà passat el dia? Haurà preparat el dinar pel seu marit?
Pot ser aquest la trucarà per telèfon per dir-l'hi que té molta feina i fins a la nit no es podran veure.
Isabel pot ser ha dinat acompanyada per el silenci de l'estança, i ningú l'hi agrairà les hores passades a la cuina en ple mes de juliol, sentin com per l'esquena baixen rius de suor fins arribar on aquesta canvia de nom. Després de rentar els plats pujaria en aquest autobús que la portarà fins a la seva neta Carlota, amb un únic desig, que de gran mai tingui que cuinar per un home que no vindrà a dinar.

Comentaris

  • aquest silenci que ofega...[Ofensiu]
    ROSASP | 27-07-2006

    Un relat curt que deixa veure a través dels vidres el reflex d'una munió de sentiments emmagatzemats dia rera dia, que es mantenen en una aparent estat de letàrgia.
    Mentre el rostre manté l'esguard digne, per dins es van obrint forats cada cop més grans.
    Aquesta és una trista realitat que es repeteix en silenci...

    El teu generós comentari m'ha portat als teus relats. Espero llegir-ne molts més.

    Una abraçada i fins aviat!

  • tots ho feim...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 25-07-2006 | Valoració: 10

    mas fet dibuixa un petit somris....
    jo tmbe kuinaria per algu k no ve....

    molts petonetss.....

  • Una gran reflexió...[Ofensiu]

    Viure la vida per dedicar-se a un home que no la fa cas (i potser no l'estima i li està fent les banyes...).

    No t'aturis

    Juseph

l´Autor

RUSKY

2 Relats

5 Comentaris

1724 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor