L'Arribada, l'amor

Un relat de: CIRERE

No sé si PAPA NOEL et portat molts regals espero que si, jo poso el mitjó cada any però mai em porta res, la veritat tampoc li demanava gens, però aquest any si ho he fet, també li he promès coses si m'ho porta, jajaja, ....li comanda un MR.CHIC; després d'un any bastant dur, la veritat ha pogut amb mi i és difícil, he tingut el privilegi de conèixer a MR. CHIC, i qui és MR.CHIC, el més CHIC de GIRONA un home privilegiat com pocs; però el més CHIC de tot és aquesta bondat i humilitat que desborda, i que intenta tenir molt amagada, però que a mi no deixa de sorprendre'm; i pinso que puc donar-li a una persona tan excepcional que no li falta de res, a més li agrada viatjar amb bici que és uns dels meus majors somnis, ...............la veritat pinso i pinso i no veig res, solament l'única cosa que té aquesta senyoreta i l'única cosa que és i sempre he estat un COR, però aquest cor que solament té 35 anys està ja bastant apedaçat, però és fort i gran crec que podrà aguantar un altre apedaço si fes falta, però no tinc res més, solament un cor apedaçat i il·lusió per la vida; així que ho poso a la teva disposició, no ho se com fer-lo ni com dir-lo però així ho assec; ..........per. això li he promès a PAPA NOEL que si em porta un MR. CHIC seré bona, m'aixecaré abans, menjaré menys torró, tornaré a les meves classes de piano que vaig deixar fa un any, aprendré a cuinar, aprovaré el meu curs d'accés a la uni, treballaré el doble, faré una aposta a punt a les meves musculos que em costarà un ríñón, i mai, mai, mai li faltarà un DETALL, ni AFECTE, ni AMOR.

Així que MR.CHIC si PAPA NOEL no et porta, pots dir-li que porti un doble que sigui igual que tú!!!

Puc esperar 35 anys més però en comptes de 'remiendos' solament haurà teranyines en aquest pobre cor.

BON NADAL!!!!MR CHIC

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

CIRERE

4 Relats

0 Comentaris

2725 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Nací en este país petit, pero me he criado dando vueltas en el (país mès gran), al que pertenece el país petit, de las vivencias y experiencias de la gente y vida vivida, encuentro cada día algo nuevo que me hace soñar sabiendo que estoy en la tierra pero es algo que no quiero dejar de hacer nunca, esto permite que mi interior sea más grande que mi exterior, ,por lo que me defino como gran amante de esta vida, sufra o ría, lo siento así, mi literatura es mi interior, pido disculpas por mi falta de desconocimiento y las falta que puede cometer.
De aquet PAIS PETIT he trobat un paissatge unic com es l'Empordá, paradís per somiar i viure, un lloc de reflexion, lloc per la poesía.