L'amor incompres

Un relat de: timis

La Saida va abandonar casa seva als 16 anys per que no tenia valor per dir-li als seus pares que estava ambaraçada.
Tot va començar per l'Alex, el noi més popular de l'institut.
L'Alex era guapo, treia bones notes i era el capita de l'equip de Futbol. Totes les noies li anaven al darrere, i la Saida era una d'elles.
Un dia quan ella anava cap a casa seva d' espres de les classes de aerobic, es va trobar a un noi al terra plorant, ella no li podia veure gaireve la cara però igualment va volerajudar-lo. Va preguntar-li que li passava i el noi va alçar el cap, i es va adonar que el noi que estava plorant al terra era ni més ni menys que l'Alex. Ella es va quedar bocavadada, i ell li va esplicar que els seus pares no el tractaven bé . Ella li va preguntar que li ferien, que les discusions eren normals entre pares i adolecents, i ell li va respondre que no era aixo que el que passava era que el pegava el novio de la seva mare. Ella li va dir que li digues a la seva mare que quan senteres del que l i feia el deixaria però ell no volia, li feia por . Ella el va acabar convençent i ell li va dir que l'acompanyes, que ell no volia anar-hi sol. Ella finalment el va acompanyar, no perque fos el noi que li agradava sino que el volia ajudar com agues fet amb qualsevol.
Dies despres es van anar fent amics, la seva mare ho va deixar amb aquell home i al final un dia al despedirse els seus llabis es va ajuntar i va surjir l'amor. desde aquell dia surtan juns, ara ja fa 3 anys d'aquell pato de pelicula.
I una nit molt mujudeta Saida i Alex van fer l'amor però com que no tenien condons la Saida es va quedar embarasada del seu novio, el nen ja fa uns anys que va neixer es diu Giovanni i és molt guapo.

Comentaris

  • Per cert, [Ofensiu]
    Deepangel | 06-02-2006 | Valoració: 1

    el nom de Saida s'escriu am "Z": és Zaida

  • Consells bàsics per escriure quelcom decent[Ofensiu]
    Deepangel | 06-02-2006 | Valoració: 1

    Mai has fet cap petó, ni molt menys sexe, oi?
    Se't nota. Hi ha coses, que per escriure sobre elles, les has d'haver viscut, o almenys haver-les vist, fora de les pelis americanes.

    Ja que vols apendre, t'aconsellaria:

    1. Escriu sobre coses que coneixes bé, perquè se't nota molt el que desconeixes, no cola.
    2. Fes molta ortografia.
    3. Fes molta sintaxi.
    4. Busca't arguments sobre els que puguis parlar, i que tinguin una mica de cara i ulls.
    5. Compra't un corrector ortogràfic.
    6. Quan tinguis un dubte, consulta el diccionari.
    7. Almenys, llegeix-te els llibres que et manen el cole, sense baixar-te'ls del "rincón del vago" (ja saps de què et parlo).
    8. Llegeix relats d'aquesta pàgina i intenta aprendre'n una mica.
    9. Revisa 3 cops el que escrius, abans de publicar-ho.
    10. Deixa de valorar-te a tu mateix amb 10; l'únic que aconsegueixes aixi, és plasmar la teva estupidesa.

  • Tipic[Ofensiu]
    majuma | 21-11-2005 | Valoració: 4

    Es la tipica historieta americana, podries ser mes original. El relat es bastant empalagos, apart de no aver-lo escrit tu. Eh..... tu i jo sabem del que parlem. Millora els arguments

  • M'abstenc a valorar...[Ofensiu]
    SieMenS | 20-11-2005

    Això.
    Puc suposar que no ets gaire gran, adolescent, potser com jo. En tinc 15.
    Potser ho fas expressament. Espero que sí. Si no és així, no t'han ensenyat MAI les regles d'ortografia? En la sintaxi..què vols que et digui, també és greu, però s'accepta.
    No em posaré a repassar les faltes..xDD més que res perquè..el temps és or, maca/maco (encara no sé quin és el teu sexe, jo sóc hermafrodita =D)!
    Ja està.
    No sé si animar-te a escriure més...bé, esclar que sí, aquí tothom és admès i acceptat, però ja t'ho dic, tindràs mes èxit (positiu) si intentes limitar-te una micona ortogràficament, sobretot.

    Vinga!

    PauLa*

  • M'abstenc a valorar...[Ofensiu]
    SieMenS | 20-11-2005

    Això.
    Puc suposar que no ets gaire gran, adolescent, potser com jo. En tinc 15.
    Potser ho fas expressament. Espero que sí. Si no és així, no t'han ensenyat MAI les regles d'ortografia? En la sintaxi..què vols que et digui, també és greu, però s'accepta.
    No em posaré a repassar les faltes..xDD més que res perquè..el temps és or, maca/maco (encara no sé quin és el teu sexe, jo sóc hermafrodita =D)!
    Ja està.
    No sé si animar-te a escriure més...bé, esclar que sí, aquí tothom és admès i acceptat, però ja t'ho dic, tindràs mes èxit (positiu) si intentes limitar-te una micona ortogràficament, sobretot.

    Vinga!

    PauLa*

  • Ningú no és perfecte[Ofensiu]

    Ningú no és perfecte, naturalment, i jo el primer.
    Repeteixo que he fet un comentari per la impressió que m'ha fet el text, subjectiva, i sense saber res de les altres circumstàncies de l'autor o les seves intencions. I els comentaristes tenim cadascun les nostres manies, segur que qualsevol altre es fixarà en altres coses.
    Com que a mi em sembla que un text amb manques de correcció formal és difícil de llegir, penso que et pot ajudar si algú et diu quins són els problemes que ell, hi veu. És com un escrit a mà amb mala lletra, jo no ens sé gens de llegir-lo, i encara que sigui molt interessant, potser me'l saltaré i aniré a llegir una altra cosa.
    No és cap mena de superioritat, has de tenir en compte que alguns hem après a escriure pel que ens ha dit l'altra gent, començant per crítiques a l'ortografia o la gramàtica i continuant per l'estil. I creiem que és bo que se'ns avisi quan fem una errada, que a voltes és només una distracció, però a voltes una cosa que no sabíem i que amb la crítica aprenem. A l'escola no vaig fer mai classe de català, no n'hi havia. I el meu ofici, no hi té res a veure.
    Dit això, fas una història curta i colpidora, que literàriament guanyaria, fent-la més llarga i amb detalls. Però no hi tinc res a dir sense saber fins a quin punt la història és real, una hipòtesi o una pura fantasia.
    Igual algú més llest que jo en sap treure més conclusions. Has explicat el que has volgut i s'entén perfectament.

Valoració mitja: 1.75

l´Autor

Foto de perfil de timis

timis

4 Relats

41 Comentaris

10426 Lectures

Valoració de l'autor: 1.26