la meva amiga Cristina

Un relat de: timis

ami magrada la maria i atu un altre jeje no se que possar i poso el que em pasa per el cap jo soc una persona molt simpatica soc un tiu molt amable però no tinc gaires amics no soc gaire guapo pero si que soc una persona molt timida jo tinc una amiga molt simpatica que es diu Cristina ella es la meva millor amiga i jo soc el seu millor amic.
ella magrada molt pero el problema es que a ella li agrada un altre.
a ella li agrada l'anton, ell es un noi bastan tonto perque ell es molt llest pero treu males notes fuma i esporta malament i per culpa dell la meva amiga també fuma ....

Comentaris

  • ah per cert!![Ofensiu]
    Deepangel | 06-02-2006

    I encara tens els ous de publicar un comentari per a posarte un 10 a tu mateix??

  • (sin comentarios)[Ofensiu]
    Deepangel | 06-02-2006 | Valoració: 1

    Em fas llastima i tot.
    "mama, es dolent, que fumaaa! pega-li, pega-li!"
    Només hagués faltat això.
    I ho sento, no em crec que siguis tímid. Normalment, les persones tímides no són tan cregudes com ho ets tu.

  • eemmm.... [Ofensiu]
    Yrch | 06-02-2006

    m'abstinc de fer cap mena de comentari... ¬¬ només una pregunta: que representa que és aquest escrit? ¬¬

    que vagi molt be noi/noia o el que siguis, m'és igual... bona nit i un petò

  • ¬¬' x2[Ofensiu]
    estel | 25-11-2005 | Valoració: 1

    et dik exactament el mateix k l comentari de l'autobiografia, i comparant els dos relats corroboro que fumes o et drogues, perquè les apranoies són de més categoria. sense ofendre eh, però ets un putu cregut, des de quan et fas autocomentaris amb un 10 de nota? pk paio, realment fes-t'ho mirar eh...

    visca les paranoies, però ben parides!

    au salut i revolta popular!

  • Para..paraquè?[Ofensiu]
    SieMenS | 20-11-2005

    Paranoia?
    Jo en dic moooooooooooooltes, de paranoies (si no, et recomano la NoKia, que em coneix bastant bé, a mi, i a les meves paranoies), i de parides..però me les (mínimament) reservo.
    En un anterior comentari a un altre relat teu, t'he dit que si mai t'han ensenyat les normes d'ortografia. Ara et pregunto..t'han ensenyat mai què són els punts, les comes, etc..? Espero que sí.
    Res més.
    Vingaaa!

    PauLa*

  • jo mateix[Ofensiu]
    timis | 17-11-2005 | Valoració: 10

    kina paranoia mes gran jejeje XD

Valoració mitja: 1

l´Autor

Foto de perfil de timis

timis

4 Relats

41 Comentaris

10400 Lectures

Valoració de l'autor: 1.26