L'amic invisible

Un relat de: soc com soc

De vegades recordu cuan era petít i
la meva àvia m'explicava contes a la vora del foc.

Què us diré?
La vida diuen és un gran conte on sempre busquem el perquè
el cas és que no en sabem vo i res.

Alguns la fan invisible perquè no volen veure la realitat,
mal fet! Com ara l'amic o amiga invisible que vull desvetllar
Oi que us muriu de curiositat per saber qui és o quí serà?
Pistes no ho dubteu que n'hi haurà.

Quan vaig saber qui em va tocar,
em van fer reflexionar.

Tres rimes i cap més
per poder saber quiés:

-Es comés i ningú hi pot fer res.

-La mar és tranquil-la,plàcida i serena
però no es pot oblida
que també es pot altera.

-La van encoratjar
i mai no ho podrá oblidar.


Es tracta d'una dona que va adoptar un fill.

Comentaris

  • magma | 16-02-2007

    jejej Jo tampoc acabo de captar gaire bé el missatge del teu esrit, i és cert, que has fet un gran nombre de faltres ortogràfiques que es mengen la bellessa que volies crear.

    Però bé, poc a poc s'apren. Espero poder llegir més cosetes teves una mica millorades d'aquesta. I espero no haverte aofés pel meu comentari tan crític, però crec que d'aquesta manera podràs millorar molt més.

    Ànims !!

    mâgmâ

  • Dubtes[Ofensiu]
    Bonhomia | 16-02-2007

    La veritat és que no acabo de captar el que diu aquest relat. M'ha cridat l'atenció això de fer la vida invisible per no veure la realitat. Jo crec que les realitats de tothom resten amagades, que ningú sap per què som aquí. Per moltes afirmacions que faci la gent, diria que no profunditzen en la realitat d'aquest món, i que aquest món s'oblida. El millor, és començar per descobrir la realitat que hi ha dins d'un mateix.
    Gràcies per comentar-me.


    Sergi

  • Hola![Ofensiu]
    Aiwendil | 15-02-2007

    Et recomanaria que correguissis els textos abans d'enviar-los. El teu text està molt ple de faltes d'ortografia que fan mal a la vista!

    Per exemple, escrius quan amb c, recordo acabat amb u, moriu amb u,

    Dius "no en sabem vo i res." i no tinc ni idea de que vols dir.

    Una altre cosa és la rima: rimar amb paraules agudes acabades amb a (o ar) és molt fàcil i sona malament. A més la repeteixes insistentment: desvetllar, serà, haurà, tocar, reflexionar.

    Més i res no rimen (una és e oberta, l'altra e tancada).

    Et recomano que llegeixis molta més poesia, i de la bona. Segur que així podràs millorar molt. Sobretot abans de posar-te a criticar de manera destructiva a gent que escriu molt bé 8però evidentment pots dir la teva opinió sense problemes!).

    I ja posats, si fas un comentari no l'omplis de tantíssimes faltes, que el desacredita...

    Ho sento (com dius tu). Ah, i no sóc l'afectat :-).

    I Benvingut a RC. Espero que pengis moltes més coses i que amb el temps aprenguis a escriure i a valorar l'escriptura com fem molts...