La TRANQUIL-LITAT

Un relat de: Joan G. Pons
La Tranquil-litat es un estat de serenor, que aporta bones sensacions i resolucions, davant situacions, en el nostre viure i conviure.

Una persona tranquil-la , que s'expressa de forma calmada, anima a escoltar-la, a connectar agradablement.

Interessant , la tranquil-litat en les nostres relacions, de tot tipus, i també la nostre tranquil-litat interior.

Analitzar els temes personals o convivencials amb tranquil-litat, aporta bones decisions i alternatives positives. Un estat de descoberta i maduració.

********************************************

Comentaris

  • El millor[Ofensiu]
    Soleilsi | 08-10-2022 | Valoració: 10

    ...I el millor de la tranquil.litat és que es contagia!
    M'encanta estar amb persones tranquil.les!

  • Fortitud [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-09-2022 | Valoració: 10


    Saber iniciar-se en la tranquil·litat és fonamental i important per a la persona. S'ha de tenir presència d'esperit, fins als altres.
    Si som positius, els altres també seran.
    Cordialment.

  • Rosa Gubau | 28-09-2022

    Hola Joan. He tornat a publicar Sopar de gala , on et vaig comentar que l'havia esborrat i que arreglaria el final. A veure que et sembla, si et vé de gust llegir-ho es clar.
    Moltes gràcies per la teves opinions.

    Cordialment.

    Rosa.

  • estrés[Ofensiu]
    Atlantis | 28-09-2022

    La tranquil·litat és el contrari del neguit, anomenat modernament estrés.

    Evidentment és bo trobar gent amb pau interior, però és difícil aconseguir-la.
    Gràcies pels teus comentaris.

  • Un estat perfecte[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 28-09-2022 | Valoració: 10

    Ja ho diuen, les decisions les hem de prendre en un estat de tranquil.litat. És una condició que hem de treballar per poder ser més receptius i més entregats i transmetre-ho als altres.

    Una excel.lent reflexió i un bon consell.

    Una abraçada.

    Rosa.

Valoració mitja: 10