La Superació

Un relat de: Joan G. Pons
La SUPERACIÓ, una actitud, a vegades, difícil, però molt positiva i amb resultats molt determinants i engrescadors.

Actuar en línia de superació aporta:
- Coneixement de les pròpies qualitats i capacitats.
- Informació de les pròpies limitacions, tot actuant per enfortir debilitats.

La Superació implica una certa constància en el manteniment de l'atenció i decisions en el viure quotidià.

L'acció de superar-se anima la motivació en el coneixement personal i enriqueix les relacions.

Assaborir les ganes quotidianes i percepció de la SUPERACIÓ.

......................................................................

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-06-2023

    Bon dia, Joan:
    Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu poema Crear-te. Em sembla molt bé que em dius amb les teues paraules.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Superar[Ofensiu]
    Prou bé | 13-06-2023

    D'acord amb la reflexió i també amb els comentaris que m'han precedit. Només afegiria un matís: cal distingir entre superar una situació i superar-se un mateix. Ambdós tenen camins diferents, però Bel resultat és el mateix, creixement personal.
    Amb total cordialitat

  • Pou de coneixement.[Ofensiu]

    A voltes la superació la fem de formà automàtica, com si tinguéssim un dispositiu, diga-li espiritual, que vetlla per nosaltres i que ens empeny a tirar endavant, a no defallir. Els teus raonament sn una déu de saviesa, un pou de coneixement que enforteix les nostres mancances i febleses. Mercès!

  • La superació...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 12-06-2023

    ens ajuda a creure més en nosaltres, ens dona confiança i seguretat. Un exercici i una actitud, sense cap dubte, a tenir molt en compte.

    Salutacions Joan.

    Rosa.

  • Tenir discerniment. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-06-2023 | Valoració: 10

    Gràcies per fer-me pensar. Un assaig senzill i a la vegada amb la situació positiva per a compartir vivències. Cal ser persistent, per a tots.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT