La soledat

Un relat de: mariina15
Avegades es més facil buscar la llunyania de les persones que enfrentar-se a la realitat de les situacions. Es mes cómode la soledat, la sensació de distancia entre les persones i tu, com si hagués un món entre vosaltres, com si un inmes buit t'apoderés el cor i fins i tot l'ànima. També la por que suposa està a anys llum de algú que estimas tant que fins i tot fa mal. Crec que tothom ah passat per aixó, per el camí sense una mà on apoiar-se, en algún moment de la seva vida. Tenir que empassarte totes les sensacions que t'agradaría expressar, plorar sense por, riure sense vergonya. Avegades o millor dit, la majoría de vegades es mes facil allunyarte de la gent que estimes, creien que elles ja no et necessiten a la seva vida.

Comentaris

  • Tota la raó! :)[Ofensiu]
    MEEL | 28-02-2011 | Valoració: 10

    Puf, tens tota la raó. Es tant trist quan t'allunyies de la gent que estimes perquè tens la sensació de que no els importes, que fins i tot no compten amb tu per res, que fas nosa al seu costat. Es tan dur i fa tant de mal. Quan has de callar tot per no buscar problemes o per simplement que no et mirin malament. A mi sincerament, em passa moltíssimes vegades, i no m'agrada gens.

  • mencantaa[Ofensiu]
    noemii | 23-02-2011 | Valoració: 9

    marina m'encanta aquest relat molt bee

l´Autor

mariina15

1 Relats

2 Comentaris

504 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor