LA SEDUCCIÓ D'UN TANGA

Un relat de: Joan G. Pons

He notat la teva mirada
Pel darrera
Cintura cap avall
Descobrint el color toronja
Del meu tanga

He notat les teves mans
Forçant amb impaciència
Els pantalons curts texans
Descobrint el meu tanga
De color taronja

He notat braços i mans
Baixant el meu tanga
De color taronja
Mostrant els meus malucs
Al complert

He percebut
Uns ulls de silence
I m'adormo
Amb un dubte
Si em miraves
O miraves el tanga


Comentaris

  • Una peça minúscula però important[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-01-2009 | Valoració: 10

    La seducció és un joc on es mouen moltes peces: un tanga pot semblar una minúscula... però pot tenir molta importància tàctica, segons com es mogui "la dama".

    A més, has jugat amb els colors: el taronja és un color que transmet energia i que invita a la activitat, a prendre iniciatives, tal com ha fet algú en el teu relat "amb braços i mans"!

    Aquest relat m'ha resultat diferent d'altres teus, i per tant sorprenent, però també divertit, juganer i suggerent.

    Una abraçada ben taronja,
    Unaquimera

  • la seducció apte[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 30-07-2008

    La seducció i sentir-la, per mi, (opinió opinable) és una qualitat humana interesant. Sempre que no la manipulis vers als altres o vers un mateix. I que no coaccioni la teva llibertat i valors assumits.
    Em bellugo en el món del voluntariat social i en els Cursos que imparteixo, afirmo que la Persona Voluntària és una Persona Seductora.

  • No apte![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 29-07-2008 | Valoració: 10


    Se suposa que aquest relat, no és apte per la meva edad però tens raó. També m'he fixat en el comentari de la Rosella i hi ha una coincidència també amb mi. Xènia és un nom extrany, però la meva cosina també es diu igual. Gràcies.

    Un salut d'ullsblaus1.

  • coincidències[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-07-2008

    Utilitzo la paraula, encara que les coincidències i casualitats són quelcom més profund i porten missatge, més o menys clar.
    Enriquidor comentari. I també crec en el valor missatger de les sorpreses.

  • Molt bo![Ofensiu]
    - | 29-07-2008 | Valoració: 10

    Em dius que la teva néta Xènia té dos anys, com la meva filla.
    Llegeixo que vas néixer l'any 1941, com el meu pare.
    I ara que t'estic veient tant familiar i casolà em sorprens amb aquest relat original!
    Ja l'hauria trobat bo si l'hagués escrit una noia, però que l'hagi escrit en JOAN GONZÁLEZ PONS…!

    És una bona reflexió. El tanga taronja resulta suggerent per sí mateix... M'ha fet somriure.

    M'encanta que puguis mudar l'estil d'aquesta manera...

Valoració mitja: 10