La Safata de les Actiutds - Setena entrega

Un relat de: Joan G. Pons

Safata de color blau mari.

HUMOR.- Estat d'ànim intern, obert a l'exterior. Forma expressiva somrient i relaxada.
Una reacció habitual davant una situació imprevista o una contrarietat.

IMPRESSIÓ.- Sensació favorable o desfavorable d'un fet o persona. Sempre tenim l'ocasió de valorar el perquè de determinada impressió per actuar segons ella o treballar un canvi.
Les impresions són informació, mai determinants i tancades.

INTEGRACIÓ.- Estar dintre d'una situació, característica o grup sentint-se part.
Ser, quan tots els altres són, o anar quan els altres ja han arribat per fer plegats quelcom.

INTUICIÓ.- Anomenat el "sisè sentit". Percepció íntima i instantànea d'una idea o veritat o quelcom. Per exemple triar un camí. És una resposta que sintonitza amb una certa sensació que rebem molt subtil. Algunes accions voluntàries es guien per la intuició.
Actitud més Sentit és una bona combinació.

INVISIBILITAT.- El que no es veu, però hi és.
El no visible armonitza la dependència dels resultats visibles.

------------------------------








Comentaris

  • positives si pot ser[Ofensiu]
    katya | 02-05-2009

    Un gran sentit de l'humor amb una dosi d'intuïció és molt bona guia per caminar per la vida.
    Moltes gràcies pel seu comentari al meu espai per "la indecisió"
    Les persones que valoren les bones obres tard o d'hora es troben. Encantada d'haver-lo conegut.
    Katya

  • Reflexions/definicions[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 02-05-2009

    interessants de tenir presents en el dia a dia, sobretot el sentit de l'humor que és bàsic per viure de forma més plaent.
    T'agraeixo els teus comentaris, Joan.
    Rep una abraçada ben cordial.
    Mercè

  • si vols pots explicar-me[Ofensiu]
    Romy Ros | 29-04-2009

    la teva Història al correu rosamrubio62@hotmail.com que llegiré amb molt de gust. Moltes gràcies pel comentari al meu petit relat.

  • Quan he vista el títol...[Ofensiu]
    Romy Ros | 28-04-2009 | Valoració: 10

    tenia la intuició que em causaria molt bona impressió, per això l'he llegit amb bon humor i m'ha quedat la sensació que ets un gran escriptor!

  • Impressions, intuicions i humor[Ofensiu]
    Unaquimera | 27-04-2009

    D'aquesta setena safata, amic Joan, em sembla que l'element més habitual, ja sigui o no conscient qui la té, és la impressió... i en segon lloc, la intuïció, que tot sovint decideix en lloc del nostre conscient.

    Però qui resulta realment imprescindible és el primer: l'humor. Sense ell com a company, les coses s'entristeixen, els dies s'enfosqueixen, tothom resulta una mica més pesat en la convivència i nosaltres mateixos ens tolerem menys...

    T'envio una abraçada plena d'humor del bo,
    Unaquimera