La reunió de 3r de Primària

Un relat de: Victre
Ahir vàrem tenir la reunió de 3r de Primària:

-"Col·laboratiu": 75 vegades.
-"Per projectes" i "Per processos": 68 vegades (van juntes).
-"Inclusiu": 62 vegades.
-"Capacitats" i "Competències": 59 vegades (també van sempre una després de l'altra).
-"Àmbits": 42 vegades.
-"Co-educació": 36 vegades.
-"Grup classe": 23 vegades.
-"Procés maduratiu": 14 vegades.
-"Anirem ràpid, que hi ha Champions": (només) 2 vegades.

Estic buscant Màster de Psicopedagogia per entendre la reunió de l'any que ve.


Feta la conya, és molt gratificant veure a tot la comunitat educativa, motivada i amb ganes de canviar el sistema.
I segurament, més enllà del mètode escollit, és aquest entusiasme el que farà que els nostres fills, tinguin una educació sense límits ni fronteres marcades per cap pla d'estudis ni per cap llibre de text.

I també penso en els mestres, un col·lectiu menyspreat durant anys, que ja fa temps que demostren passió per la seva feina qüestionant-se tot allò preestablert, i intentant els canvis que creuen necessaris per a millorar la seva professió.

Una lliçó.
La primera del curs.
I aquesta és per als pares.

Comentaris

  • Poc a poc[Ofensiu]
    Jortx | 06-10-2016 | Valoració: 8

    Anem pel bon camí. Poc a poc ens en sortirem. La feina dels pares és molt important i ara som una generació que està molt compromesa amb l'esucació dels seus fills, i hibha una nova fornada de mestres també molt implicats. Amb ganes i tots junts, ho farem.

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96136 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.