La por més temuda

Un relat de: StoHelit

Com un ésser espectral que ve a mi com un policia al sentir una alarma de robatori... M'abraça, s'aferra ven fort al meu cos, i em clava profundament les seves ungles, me les clava directament al cor.
Llavors l'intento oblidar, realment m'ho proposo, però no puc. Em demostra la seva existència sempre que en ell no hi penso, com un primogènit reclama la seva mare quan aquesta està amb el seu fill petit...
I quan ve em torna a abraçar... Sempre ho fa però jo no vull, em fa mal. Li explico, però se'n riu de mi.
Es cruel, egoista... Només em vol per ell. Vol ser l'únic, el privilegiat que pot rondar pel meu cap sense que ningú més el destorbi... Li torno a dir que em deixi, i es torna a riure de mi.
I així sempre igual.
L'intento esquivar, però ell s'amaga i m'apareix per sorpresa quan menys m'ho espero. La meva relació amb ell és com un fet i amagar constant en el qual ell sempre guanya. I mai en té prou.
No sé que fer, marxa i torna, marxa i torna, així constantment. Perquè torna. Sempre torna. I sempre em clava profundament les seves ungles.
Però... Com puc deixar de tenir por de la por?

Comentaris

  • perdó..[Ofensiu]
    Tiamat | 25-06-2005


    no hi ha frases complicades al teu relat, sóc jo, que hauria d'anar a dormir..

  • crec..[Ofensiu]
    Tiamat | 25-06-2005

    que el primer que s'ha de fer, és treure-li importància.

    Com més voltes li donis, més gran es farà, més forta es farà, i més difícil serà de vencer-la.

    La burla és un gran remei. Si pots riure't d'una cosa, la pots guanyar. Quan fas conya d'una cosa, li estàs donant absurditat, i la pots agafar amb dos dits mentre li dius: així doncs, eres tu, qui m'espantava tant?, i llançar-ho a les escombraries.


    Referent al relat, crec que s'ha de polir, hi ha alguna falta ortogràfica i en alguns punts m'he encallat en la lectura, potser frases massa embolicades, o que han de millorar la redacció.

    però bé, t'animo a seguir penjant coses a la web! Aquí s'aprèn més del que sembla, gairebé sense adonar-te'n.

    Benvingut!! (ja que sóc la teva primera comentarista, vull donar-te la benvinguda :P)

    Tiamat

l´Autor

StoHelit

2 Relats

3 Comentaris

1407 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor