La Persona Emprenedora

Un relat de: Joan G. Pons
Opino amb optimisme conscient, que tots, totes, som o podem ser, promotors-res d'idees, projectes...

Cal EMPRENDRE-HO. Realitzar-ho.

Totes les idees, senzilles o complicades, demanen, necessiten, una acció executiva engrescada, emprenedora.

Ajuda, es necessari, per emprendre correctament, tenir un bon pla d'actuació.

El PLA D'ACTUACIÓ comporta:

- Tenir molt clar, qué volem fer, quan i valoració dels mitjans, que puc necessitar.
- Reflexió positiva sobre les seves conseqüències.
- Preveure alternatives, per solventar posibles dificultats o impediments.

Animo a ser i gaudir, emprenedors, emprenedores.

***********************

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 18-12-2022 | Valoració: 10

    Els ànims, donar-los i rebre'ls, ens esperona a tirar endavant!
    També en l'escriptura...
    Te'ls agraeixo ben sincerament.
    MariaM

  • Molt de compte![Ofensiu]
    llpages | 05-12-2022 | Valoració: 10

    Ser emprenedor està molt bé, però sovint només s'expliquen les iniciatives que han sortit bé. Un càlcul acurat dels riscos és essencial. Però, com diu la dita, qui no arrisca no pisca!

  • Bon plantejament. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-12-2022 | Valoració: 10

    Per a assajos ets molt bo i aquest és de categoria. El Pla d'actuació és representatiu. Cal ser emprenedors en tots els aspectes.
    Molt ben reeixit…
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Bona reflexió [Ofensiu]
    Prou bé | 03-12-2022

    Només he trobat a faltar que també es necessita il·lusió!
    Amb total cordialitat

  • Claretat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 03-12-2022

    Emprendre és tenir clar el que vols fer, com i quan, i sobretot creure i confiar en el vas a fer..

    Bon consells Joan.

    Salutacions

Valoració mitja: 10