La BONDAT un VALOR

Un relat de: Joan G. Pons
La Bondat humana, una qualitat meravellosa, en les nostres relacions humanes.

Animem a que aquesta "qualitat" creixi junt les diverses actituds, que desenvolupem, en el nostre viure i conviure.

Bondat i Amabilitat, van juntes i projecten una excel·lent comprensió i acolliment.

Important... La Bondat no es debilitat, es fortalesa, seguretat, en la nostre personalitat.

Fem tot el posible, per integrar, en el nostre currículum, SOM PERSONES BONDADOSES.

************************

Comentaris

  • Un gran valor....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-09-2022

    que hem de practicar i preservar per fer riques les relacions i la societat.
    Una vegada més .
    Gràcies Joan per recordar-nos autèntics valors, ,molts d'ells bastant oblidats
    Cordialment.
    Rosa

  • Dualitat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-08-2022 | Valoració: 10

    La bondat ha d'estar dins del cor. Però tots som bondadosos? Sí o no? És així i hi ha de bones persones i hi ha de males. Ser bo implica sinceritat. Però el que és hipòcrita és roí.
    Cordialment.

  • Veritat de la bona[Ofensiu]
    llpages | 10-08-2022

    En una societat de consum com la nostra, l'agressivitat del màrqueting fa que la bondat es vegi com una feblesa. A la llarga, però, el consumidor s'adona de la quantitat ingent de mentides que li volen fer creure i no cau en el parany. Aquest és un fenomen creixent en l'actual selva del consumidor, i la bondat humana, en el pol oposat a la mentida, acabarà per prevaldre.

  • Bondat adquirida?[Ofensiu]
    Prou bé | 05-08-2022

    No sé, sempre he pensat que en general naixem bons i que potser després ens espatllem...

    Amb total cordialitat