JUNTS

Un relat de: AdaKalumi
JUNTS

Després de pagar a escot, Tot junts, va dir ell, vam eixir a passejar pels jardins d’aquell hotel als peus del castell històric. Caminava lenta, pel dinar i pel cava, per això quan es va traure la clau de la butxaca no vaig saber reaccionar, va obrir una habitació luxosa però impersonal, el llit gran. Va tancar la porta i amb l’altra mà ja començava a descordar-me la brusa mentre jo li palpava la bragueta. Vam rodolar pel llit. Notava un pessigolleig a l’entrecuix. Espera, va dir, vull que arribem junts, posava un interés especial en l’acte, molt professional. Serà de pel·lícula, va dir mentre m’ensalivava tota. Jo notava l’aire espés i la boca amarga. Em va escamallar i va apropar el ceptre a l’escletxa, vaig notar una escalfor. Des de la meua posició el veia com si fos la primera vegada, els seus ulls més menuts sense les ulleres, el front perlat de suor. Em va mossegar l’orella i va dir, Toca’m els pits, no m’ho havia demanat mai, com sempre anàvem amb presses, ho féiem al seu cotxe o al meu llit d’estudiant. Li vaig acaronar els pits. Apreta els mugrons, va insistir i em vaig fixar en els seus peçons erectes, d’un color obscur, els meus eren més clars i l’arèola més ampla. Més fort, i vaig fer rodar els peçons amb els meus dits. Va gemegar i em va penetrar una mica més. Jo surava en la llum lletosa que es filtrava per les cortines. Arribarem junts, em va semblar que deia. I vaig veure un cel d’estiu al pati de l’escola de pàrvuls, les xiques majors s’estaven en rotgle a un lloc apartat, em vaig apropar. Vols mirar? deia una a l’altra mentre s’alçava el vestit; entre la carn tan blanca s’hi veien dues petites muntanyes i al cim unes cireretes obscures, quasi negres. Vols tocar? Va allargar la mà i li va tocar els pits. Fan mal? Em vaig atrevir a preguntar, em va mirar i es va baixar la roba.
Vaig travessar el pati corrents enmig d’una llum cegadora. Estic a punt i tu? xiuxiuejà.
Vaig notar com un crepitar de foc i tot va esclatar. Has vist? De pel·lícula.

Comentaris

  • Benvingut al concurs[Ofensiu]

    Benvolgut relataire.

    Aquest és un missatge genèric a tots els nous relataires que participeu en el concurs.
    Per evitar duplicitats d'autors que no podem controlar, i per evitar possibles reclamacions que puguin presentar altres concursants, ens calen les vostres dades personals per seguir participant.

    Nom
    DNI
    Adreça postal,

    Esperem el teu correu a concursos.arc@gmail.com

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

l´Autor

AdaKalumi

2 Relats

2 Comentaris

617 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor