Jordi

Un relat de: Bitxa

El dia neix,
el dia ens deixa.
El dia ens deixa
quan arriba la nit.

Preciosa nit.

Neix un riu
i aigua avall.
Però en arribar a la mar,
ens deixa el riu.

Inmensa mar.

I tu te'n vas de cop
però així ens arribes.
Tu has vençut la mort
deixant-nos vida.

Que res aturarà el teu amor
que ara és dins del ventre.
I res apagarà la teva llum
que en els seus ulls hi serà sempre.

Tu has vençut la mort
deixant-nos vida.

Tanta vida!

Comentaris

  • perunforat | 30-09-2009

    Versions, colors, mirades, i tants punts de vista per sobreviure fins i tot als nostres propis monstres, a les injustícies, a tot allò que passa que no està a les nostres mans i un sense fi de preguntes sense resposta. Poesia lírica, per evocar-la sobre un mar de sorra... Bonica versió, preciós color, una mirada nítida, tranquil.la i un punt de vista enfocat desde la màgia de l'amor!

  • Tanta vida!!![Ofensiu]
    triomfarem | 30-09-2009 | Valoració: 10

    Amb aquest poema vas fer allò més dificil, portar-nos de la més profunda tristesa i rabia a l'emoció i alegria de la vida que ens deixava, l'Adrià.Ara és un fet, tenim a les nostres mans la seva vida i en els seus ulls el refugi on amagar les llàgrimes ofegades cada dia, cada instant, però quan ell se'n va anar, amb les teves paraules amb vas tornar a donar la mà i em vas dir AMUNT, ell tornarà a ser amb nosaltres.

    Gràcies un cop més!!!

  • vida......[Ofensiu]
    lluis perealbert | 30-09-2009

    Poema molt musical, on la primera part m'agrada molt.Poema construït en gracia.felicitats.

    Gracies pel teu comentari,veig k ets nou a relats ,nia força gent maca i un bon nivell poetic. Salutacions.

    No valoro perquè pot no ésser prou objectiu .estas afegit a els meus preferits,aquesta es la meva puntuació.

  • Pell de gallina![Ofensiu]
    tonal | 30-09-2009 | Valoració: 10

    Estimat poeta,
    Espero que no deixis mai de tenir tanta i tanta creativitat escribint.
    Cada cop que llegeixo aquest poema, una llàgrima brolla pel meu rostre i em recorda que la vida només és d'un sol ús i cal ser feliç sempre!

    Una abraçada!