Aquí, escoltant Antònia Font/Joan Miquel Oliver

Un relat de: Marc Freixas
Deixant-me portar per ritmes siderals,
espais de temps que semblen impossibles
amb ritmes estratosfèrics, únics, plens de melodies alegres
que també em semblen tristes per la veu del Joan.
Formes i més formes
que passegen dins de mi del meu cervell
tot buscant el seu espai en pròpia ment.
Viatge a País de ningú...
probablement descobriré el seu univers particular
mentre m'imagino tot allò que porta amagat en la seva inspiració -com a grup de banda, en solitari-

Comentaris

  • Compartint gustos [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 28-06-2011

    Fantàstic Marc! A més de la poesia també compartim gustos musicals. Antònia Font són molt especials. Amaguen molta genialitat amb senzillesa i gran plaer pels que els escoltem. I això que en un principi la veu de'n Joan Miquel Oliver em semblava aborrida! Gràcies a Déu sempre hi ha una cara B. Per cert, he vist a la teva biografia que ets de St. Pere de Riudebitlles? Records a la Glòria Esteve i l'Iñaki Tomàs, els coneixes? Una abraçada ben musical.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

871357 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.