Jo també tinc sentiments

Un relat de: Edrax

Ja comença a sortir el sol, i jo aquí esperant... quan em vindran a buscar?
He passat tota la nit al carrer... sense cap llit on poder dormir...

Fa més de 10 hores que no menjo i l'aigua que trobo... això no és aigua!!

....

Tothom em mira, vaig brut ho sé, però no hi puc fer res...
continuo caminant, tard o d'hora Ell vindrà ho sé.

....


Ja és hora de dinar.. i encara no ha vingut... què deu passar? ja fa 15 hores que va marxar... tinc gana.. no puc més.

Ja és de nit . . . quin fred que hi fot aquí fora!

...

ja fa 4 dies... he emmalaltit, he menjat el que he pogut i he begut aigua enfangada... m'estic morint... però sé que ell vindrà.
Les parpelles se'm tanquen.. però no tinc son... ja és l'hora?
No pot ser, no puc morir sense ell.
Però no ha vingut. Per què? sempre he estat al seu costat..

....

Em moro.... i el meu amo no hi és.
He sigut un gos dolent, no he sabut esperar-lo.

Comentaris

  • AnNna | 12-08-2006

    Sempre igual... no entenc com hi ha gent tan cruel i tan poc sensible que es compra un gos i després el deixa allà, al mig de la carretera...

    potser no pensen, potser no senten, però joer, són gossos.... éssers vius...


    benvingut a relats, et faig el primer comentari després de molt de temps de penjar coses, i és que aquí hi ha tanta gent....



    Molts petons!



    annna*

l´Autor

Edrax

2 Relats

1 Comentaris

1608 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00