Ivori

Un relat de: Francesc Domenech


Quan la fletxa de l'amor,
aquella que hipnotitza,
no arriba al seu destí,
maldius les cavernes,
les estàtues perfectes.

Com la revolta de la neu,
que no arriba a la ciutat,
i resta secretament amagada.


Del poemari "Nòmada"

Comentaris

  • En blanc[Ofensiu]
    Prou bé | 08-12-2022

    Cal ser poeta per captar tot el sentit en un poema! No cal ser poeta per gaudir de la lectura d'un poema! (Aquest és el meu cas). Gràcies pel regal dels teus versos.
    Amb total cordialitat

  • Hola Francesc[Ofensiu]

    En aquest espai si respons en el teu propi relat o poema, l'interlocutor no s'adona de la teva resposta.
    Solem intercanviar comentaris en l'espai del relataire que t'ha comentat, per fomentar l'intercanvi d'opinions i també com resposta, per enriquir la nostra experiència relataire.
    De moment funciona així, els auto-comentaris en l'espai propi no són públics ni es redirigeixen a l'autor de l'anterior comentari, esperem que aquesta situació es modifiqui en la nova pàgina que renovarem l'estiu vinent, si tot va bé.
    Ara com ara estem així, ja veus!
    Comenta als companys que et comentin, o a aquells que aniràs descobrint en la teva navegació, no et tanquis en el teu espai, navega!

    Gràcies per la teva comprensió. I a interactuar amb els nous companys!

    ARC

  • Poemari Nòmada[Ofensiu]
    Francesc Domenech | 07-12-2022


    Si, es tracta d´un recull de 31 poemes que anirè publicant aqui.
    No sé si es tracta exclusivament de la guerra. Ja em comentaràs!

    Salutacions.

  • poemari?[Ofensiu]
    Atlantis | 07-12-2022

    veig que els quatre poemes que has penjat formen part d'un poemari, que dedueixo que va entorn de la guerra.

    Escrits tots ells amb un llenguatge molt acurat. Em costaria parlar de la guerra si no l'he viscuda en primera persona.

    T’assenyalo aquestes metàfores que m’han agradat especialment.
    la resplendor de la conversa.

    Reculen els astres,
    en veure rondinar la pau.

    Com la revolta de la neu,




l´Autor

Francesc Domenech

129 Relats

186 Comentaris

33106 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Si us és d'interès podeu seguir les coses
que vaig escrivint al compte d' Instagram:
https://instagram.com/balandaire?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==