Íntim i privat

Un relat de: arvit

Potser ens sentim segurs rera una taula, rera un ordinador.
Potser no pensem que ens poden vulnerar la intimitat.
Però els ordinadors son finestres obertes a tothom que ens vol observar.
No estem segurs, NO NO NOOOOOO.
Quin pànic sento al sentir-me observat.

Comentaris

  • JA JA JA[Ofensiu]
    AnNna | 05-07-2006 | Valoració: 1

    xaval! aquí l'estàs cagant molt!

    es nota caxo que el missatge d'aquí més avall l'has posat tu! xDDDD

    "relatsdecatala" xDDDD flipat de la vidaa....


    aiix!


    vaia culebrons teniu montaaaaaats!


    apaaaaa!

  • com deia aquell que és més intel.ligent que tú[Ofensiu]
    arvit | 05-07-2006

    MAMA DICE QUE EL TONTO ES EL QUE HACE TONTERIAS......Forest Guuuuuuuump

  • Senyor o Senyora Eva_Moreno[Ofensiu]
    arvit | 04-07-2006

    No, no se que vols dir.
    Si entres com a Lector/a, no tinc manera de parlar amb tu.
    O és que ets un escriptor/a que fa servir un nom de Lector/a per comentar d´amagat, com fa qui coneixem tots?

  • gràcies, col.laborador[Ofensiu]
    relatsdecatala | 03-07-2006

    Gràcies per informar de les activitats irregulars.
    Estem intentant elaborar un codi ètic per a poder convidar a marxar a aquells qui no compleixin les espectatives i facin mal ús de relats.
    Només et demanem que no siguis massa sever amb els companys encara que s´ho puguin merèixer.
    Ja buscarem la manera de fer fora aquestes persones "non grates."

  • una pregunta:[Ofensiu]
    | 03-07-2006

    De veritat creus que m'importa gaire que em posis tants uns com et vingui de gust? T'asseguro que hi ha altres coses molt més importants que aquesta tonteria. Tots els contes que he penjat tenien una motivació molt diferent de la d'obtenir la valoració més alta, però tu no tens perquè saber-ho....o potser si?
    M'havia promés no entrar més en questa web però tinc un dubte sobre qui ets realment. Suposo que si ets scastellal tampoc m'ho diràs.I daltra banda tampoc tindria massa sentit, però no puc estar-me de preguntar-t'ho.
    I si ho ets: a què ha vingut tot això?

  • pànic tu??[Ofensiu]
    Eva_Moreno | 01-07-2006

    arvit, de vegades ser jutge no és el més just. I menys si és un mateix qui s'auto enomena jutge. Tu ja saps de que parlo, oi?

l´Autor

arvit

2 Relats

7 Comentaris

2345 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:

Últims relats de l'autor