INSOMNI

Un relat de: selva
Fanal que t'emportes
els meus somnis amb tu,
traeixes, tan blanca,
el descans merescut.

Si abaixo persianes
i m'oblido de tu,
dormiré abraçada
de la solitud.

Comentaris

  • doncs no deixis d'escriure selva...[Ofensiu]
    joandemataro | 07-01-2014 | Valoració: 10

    perquè és un nou camí que ben segur et pot ajudar a fer sortir les pors i a compartir-les i a guanyar-les a poc a poc. Doncs, com dius al teu poema la sol.litud no és la solució.

    aquí a RC segur que hi trobaràs bona companyia, córrer molt bona gent per aquí ja ho veuràs...
    salutacions des de mataró
    joan

  • Segueix.[Ofensiu]
    Relataire Mouki | 06-01-2014 | Valoració: 6

    No has d'escriure poesia pel simple fet de que se't dona bé, has d'escriure perquè t'agrada, perquè t'ajuda a arribar a una pau i satisfacció. Simplement perquè et far ser més feliç. Segueix escrivint.

  • Superació personal[Ofensiu]
    selva | 05-01-2014 | Valoració: 10

    És el primer cop que m'atreveixo a fer quelcom de semblant. Sempre he pensat que els escriptors són gent molt valenta perquè s'atreveixen a expressar els seus pensaments, sentiments, emocions, etc...
    Se que aquest petit poema és molt simple, però ha estat una dura batalla personal per vèncer les meves pors i crec que he guanyat, per això me'l valoro moooolt positivament, sóc una valenta!!!!
    Si puc millorar a partir de les vostres valoracions potser m'atreviré a seguir públicant..., però no em veig futur com a poetessa. Petons i gràcies.

l´Autor

Foto de perfil de selva

selva

1 Relats

3 Comentaris

572 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor