Injeccions d'aire

Un relat de: Joan G. Pons
• Circulo. No puc restar en stop.

• Al circular aprofito les meves capacitats, que vaig descobrint precisament al circular.

• Una aturada. Punxada. No. Sols “punyetetes” que jo mateix invento.

• Tinc opcions i això ho valoro molt en la pressa de decisions per circular millor i més segur.

• Visc i circulo conscient i el panorama quotidià és enriquidor i provocatiu.

• Valoro la provocació en positiu. M’excita i em facilita una dimensió creativa positiva.

• Feina ben feta... ho amplio a 24 hores. Un dia ben fet i amb bona circulació. Ho gaudeixo i ho aplico al dia següent.

• Tanco el calaix de les anomenades frustracions. I volo (circulo) en llibertat.

• Sento el moviment de la meva vida!!! Sento la invitació que aquest moviment és creatiu, estimulant i m’enriqueix.

• Vers als altres fàcilment aporto respostes. Sobre nosaltres sí en tenim però no ens creiem o no sabem trobar el lloc de les respostes.

• Circulo a una velocitat adequada i tot funciona.

Comentaris

  • Rebre injeccions d'aire[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 29-11-2011 | Valoració: 10


    Hola Joan,

    Poc a poc vaig començant a llegir relats dels meus companys, vaig una mica apretada de feina i de moment ho tinc bastant enderrerit.

    He llegit algun els teus i veritablement m'han agradat molt. Veig que hi ha molts relataires certament amb un nivell molt alt.

    Gràcies pel teu comentari a MARE, ON SON ELS TEUS REIS, de fet, el que dius reflexa certament el que vull expresar amb el relat.

    Poc a poc ens anirem coneixent, et puc assegurar que aniré llegint els relats que escriguis!

    Salutacions.

    Gemma

  • gràcies de nou joan...[Ofensiu]
    joandemataro | 13-11-2011 | Valoració: 10

    t'envio una injecció d'aire fresc

    abraçades
    joan

  • Actiitud optimista [Ofensiu]
    Unaquimera | 09-11-2011

    Una cosa queda prou clara en llegir aquestes frases teves, Joan:
    que la teva actitud davant la vida en general i el dia a dia en particular és optimista i vital, i que la mantens malgrat les “punyetetes” que trobes pel camí.

    M’alegro molt per tu!

    I t’envio una abraçada plena d’aire fresc,
    Unaquimera

  • entenc tot el que dius joan...[Ofensiu]
    joandemataro | 07-11-2011 | Valoració: 10

    però et confesso que em resulta difícil d'aplicar-m'ho, sovint em quedo aturat i necessito un bon temps per tornar a engegar...

    com sempre , enriquidores reflexions amic joan

    salutacions
    joan

Valoració mitja: 10