Immutable

Un relat de: quinohiveu

Tot mirant el televisor,
va exclamar el pare militar:
--Vaja, li ha tocat al meu.
Què hi farem.

La nissaga militar per terra.
Sort que el mort ja tenia un fill,
que podrà seguir l'estirp.

Així és com es decideixen les coses
en un país com aquest:
m'aixeco amb el peu esquerre
i pels meus collons
que tothom sabrà
quin és el seu deure.

Comentaris

  • nu dry[Ofensiu]
    quinohiveu | 03-12-2004

    per aclarir dubtes: si classifico tots els poemes de "nu dry" com a poesia+eròtic+biogràfic+ciència-ficció ho faig perquè tot "nu dry" és així, o una cosa o una altra, o dos cos alhora, o tres... no em fixo pas si un poema és només d'una manera o una altra.

    "diverses realitats i diverses ficcions que es barregen per formar una sola realitat o una sola ficció"

  • eròtic???[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 03-12-2004 | Valoració: 5

    Ara si que estic sorprès. He vist una cal·lificació d'eròtic i he començat a llegir, però trobò que no hen tè gaire aquest conte/poema.
    Tot i així, m'agradat. Tè força en molt poques paraules, pot-ser masse poques.

l´Autor

quinohiveu

96 Relats

61 Comentaris

82923 Lectures

Valoració de l'autor: 7.50

Biografia:
QUI NO HI VEU és un projecte poètic que s'ha desenvolupat en la xarxa per mitjà de l'edició en aquest web, i que es continua desenvolupant en http://www.lamevaweb.info/quinohiveu.

Tots els poemes publicats en aquest web han estat extrets de "teoria del fracàs" i "nu dry" i fragmentàriament de "no et preocupis pas, que em moriré".

Altrament, l'acció segueix la seva via --altres vies-- amb altres reculls, com per exemple amb els ja publicats "per al meu amic", "nu dry (boadas mix)", "lubricidi" (editat a: http://www.valladolidwebmusical.org/escritos/lubricidi) i algun altre que veurà la llum o la fi ben aviat o ben tard.