I qui sóc jo?

Un relat de: Saie

Les llàgrimes llisquen suaument galta avall i es difuminen amb les gotes de la pluja. Els somriures són prohibits, o qui sap si és que neixen cohibits.
El dolor se'm menja per dins, però no permetre que s'engreixi.
Intentant aconseguir la perfecció, tinc el pressentiment que m'he oblidat d'alguna cosa...
Tan sols sento que jo vull ser el què ningú és, el que ningú ha aconseguit mai.
Vull la perfecció palpar la seva dolçor, el refrec de la seva tendresa, notar la seva respiració i la seva olor.
I tot sigui per un somni, per un somni irreal, jo tan sols desitjo ser el qui no sóc.
Enganyar-me a mi mateixa i disfressar el que realment sento pensant que tot se solucionarà quan jo realment tingui el que vull, però no.
Això tan sols és el començament de la meva perdició, el meu malson creix i noto que ja no puc més, que la situació no puc controlar.
No reconec el perill, però no importa, tant sols vull el que vull, suposo el que suposi.
Ara és tard i jo hi sóc pel mig, tornar enrere? Impossible.
Sento que la situació és insostenible i que aviat petarà, però per l'altra banda hi surt el que vull, un cos irreal, amagar qui sóc, el que de veritat sóc.
I això és mesura en una balança. Una balança de quilos i una balança on es debaten les meves dues jos pensant què haig de fer: arribar a una talla 34 o donar la benvinguda a les rialles d'abans; matar-me lentament o rendir-me en el procés d'aprimar-me?
Els dos plats de la balança constantment es mouen: amunt i avall, un dia guanya un i un dia guanya l'altre.
Sigui com sigui, després de temps de lluita en silenci, ha tingut un efecte antagònic: la perfecció no ha canviat, és més, continua horrible, però ara jo ja no sóc qui era abans, això és el pitjor d'abans.
Visc per l'obsessió que alhora em mata. No sóc feliç i veig que així no l'aconseguiré, però els meus ulls viuen cec davant d'una realitat que com no en desperti aviat hi toparé de morros. Potser la topada serà massa forta....espero que no.

Comentaris

  • I qui sóc jo?[Ofensiu]
    ROSASP | 12-04-2005

    Molt bon títol i molt bona pregunta. Crec què en realitat, tots ens la fem més d'una vegada, per no dir moltes vegades...
    M'ha semblat un relat molt ben escrit, ple d'angoixa i sentiments contradictoris. El tema és molt delicat, buscar la perfecció, un somni totalment utòpic, irrealitzable...
    Mai res és perfecte del tot, ni la vida, ni els demés, ni evidentment nosaltres.
    Intentar mostrar el que no som, és una lluita amb nosaltres mateixos, que acaba portant més frustració, insatisfacció i tristesa...

    Benvinguda i una forta abraçada!

  • respecte[Ofensiu]
    edgar naúj | 12-04-2005

    Hi ha una dita molt bonica: " No s'ha de jutjar un llibre per les seves tapes, s'ha de llegir tot",
    el vaig escoltar l'altre dia en una tertúlia literària a la TV. No sé si he entés bé el que et passa, però et diré una cosa, si m'ho permets, "no és més important el que es te, sino com es porta." L'elegància està en la mirada, en el gest, en el parlar i en el tracte. Tot lo altre es merament superficial. Per què ens respectin, primer ens hem de respectar nosaltres, no trobes? Una abraçada.

  • Es magnific![Ofensiu]
    Sareta_16 | 12-04-2005 | Valoració: 10

    expresses com et sents, es genial!
    la llastima es el q estas passant, jo tb ho vaig passar i pfff no li desitjo a ningu del mon...T_T
    nomes dirte q no stas sola nena, tu pots surtir dakest mon on tan fet pressa!Inga anims wapa, pel q vulguis estic aqui!
    Ets forta tu pots surtirte dakesta merda!Tu vals mes q tot axo!
    Wapiiiiiiiiisima!

l´Autor

Saie

3 Relats

5 Comentaris

2975 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor