Història de l'elefant.

Un relat de: Joan G. Pons

Diuen que diuen i segurament diran que una vegada es varen reunir un grup de sàvies i savis per debatre un tema important i que els preocupava.

¡La manca de decència de la trompa de l'elefant!

Deien: Els nens i sobretot les nenes... quan mirin la trompa de l'elefant...ai ai ai !!! quins pensaments poden tindre...ai ai ai !!! quines imaginacions... ai ai ai !!!

I tal era l'escàndol que començaren a dir possibles solucions...

- uns que seria millor tapar-ho.
- altres van exclamar: cal tallar la trompa i col·locar-la en un altre lloc del seu cos més discret.
- o fer-li com uns calçotets de dia i de nit.

De cop i volta una sàvia molt sàvia digué:

-Benvolgudes i Benvolguts col·legues....
tranquil·litat, prou discussions...i si deixem l'elefant tal qual... tal com la Mare Natura l'ha fet... o és que també haurem de discutir si a l'hivern li hem de col·locar una bufanda al coll de l'austruç o de la girafa ?

Un apunt. A vegades com ens compliquem la vida...que no és la nostra i com a vegades el bon camí és el "tal qual"..."és així"....

(del meu llibre "Històries del Parc de la Vida")



Comentaris

  • La manca [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 09-04-2009 | Valoració: 10

    de decència rau en l'esguard, poc transparent, d'algunes persones.
    Profund, com sempre.
    Una salutació, Joan.
    Nonna_Carme

  • I és que de vegades...[Ofensiu]
    M.Salles | 09-04-2009 | Valoració: 10

    no fem sinó complicar-nos la vida.

    I els savis més savis que diuen allò "que està bé i no està bé" son una colla de censors absurds que tans sols dmostren que de savis no en tenen ni la "s". Més aviat llueixen una bonica T, de tanoques.

  • Tens raó, Joan[Ofensiu]
    nuriagau | 09-04-2009 | Valoració: 10

    Cal mantenir les coses segons la Mare Natura les ha fet i deixem de complicar-nos la vida.

    M'ha agradat tornat a passar pel teu espai.

    Núria

Valoració mitja: 10