Gran dia pels catalanistes valencians. TV3. Dimecres 12 de desembre del 2012.

Un relat de: Joanjo Aguar Matoses

ESCRIT IMPORTAT DEL MEU LLIBRE EN PROCÉS:

Relat a Bea. Colombia - Elda, Petrer, Alacant -- 2012-12-15. 08.50
_______________________________________________________________________________


Dimecres 12 de desembre del 2012

GRAN DIA PELS CATALANISTES VALENCIANS

Hui dimecres, dia 12 del 12 del 12, el Tribunal Suprem s'ha pronunciat de manera contundent sobre la continuïtat de TV3 al País Valencià. Ha fet pública una sentència on s'hi declara que la Generalitat Valenciana no té dret a prohibir les emissions de TV3-Televisió de Catalunya al territori valencià. Així mateix, anul·la també les multes astronòmiques imposades a ACPV-Acció Cultural del País Valencià pert part del govern del Partit Popular, quan Acció mantenia actius al nostre país els repetidors de senyal de TV3, negant-se a acatar la censura, aleshores, de l'executiu comandat pel president valencià, Francisco Camps.

Així fou, malauradament, fins el tristament famós dijous 17 de febrer del 2011, dia en què la pressió econòmica del PP ofegà per fi les nostres ànsies de llibertat i se'ns forçà llavors a clausurar totes les antenes de difusió.

Temporalment. Això era. Hui mateix se'ls ha voltat la truita als dictadors.

Només falta que hi puguem veure també IB3, la televisió pública de Ses Illes Pitiüses i Balears. Tancaríem el cercle gairebé per complet.


Sueca (País Valencià, Marènia), 12-12-2012
Joanjo Aguar Matoses

_____________________________________________________________________________________

Comentaris

  • Tens raó, li han anul·lat la multa a ACPV[Ofensiu]


    Tens raó, li han anul·lat la multa a Acció Cultural del País Valencià.

    Però, mira tu.... continuem sense veure TV3. Ens hem quedat gairebé igual, xè.

    ¿Quan ens retornaran l'emissió els fills de puta del Partit Popular?

    Ells, mentrestant, sobre de bitllets cap ací i grapat de comissions cap allà. Tot entra a la voraç butxaca sense fons. Desenes d'imputats per corrupció i cap d'ells encara no ha anat a la presó. ¡Serà possible! ¿En quin país vivim? Els més fantasmes i pallasos ens governen i ningú no gossa ni aixecar un dit.

    Si açò és democràcia participativa, quina serà la dels vegetals....

  • Bona noticia[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 23-12-2012

    Per fi es fa justicia. Espero que tot es faci millor a partir d'ara.

l´Autor

Foto de perfil de Joanjo Aguar Matoses

Joanjo Aguar Matoses

204 Relats

246 Comentaris

249970 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Sóc de Sueca, poble situat a la Ribera del Xúquer, al País Valencià i, per tant, a Marènia (com li dic jo) o Països Catalans (com li diu la resta del món).