Gràcies

Un relat de: XellV

Avui he tornat a pensar en tu.
Després de tants i tants mesos encara recordo aquella nit, la nostra nit. Una nit com cap altra, una nit en què el temps no va ser res més que polsim, una nit on per mi no hi havia estrelles al cel, ni lluna.. només hi eres tu.
L'amor, el nostre amor, potser va ser ràpid i fugisser, però estic segura que per tu també va ser únic. El petó va marcar el principi d'una història. Els petons en van marcar també el final.
No va ser com en els contes. Però tu no ets un príncep i jo tampoc sóc una princesa. Ha passat ja molt temps, però continues estan present en mi, perquè m'has marcat, m'has ajudat a formar la meva persona. Gràcies.
Recorda que per molt que el rellotge no pari de córrer i les agulles no es cansin de donar voltes, et vaig estimar, t'estimo i t'estimaré.

Comentaris

  • Gràcies a tu pel teu escrit[Ofensiu]
    Cincdos | 24-03-2008 | Valoració: 10

    jo tenc un molt semblant.

    però no m'expreso tan bé com tu

    :)

  • Hi ha moments únics...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 15-02-2008 | Valoració: 10

    i també persones que han deixat una senyal inesborrable a la nostra ànima. Hi ha bellesa en el teu relat, i una estimació profunda que amara cada línia.
    Una abraçada

  • preciós[Ofensiu]
    unchained melody | 06-02-2008 | Valoració: 9

    em sento completament identificada amb aquest escrit
    vaja aquella nit.. tot va començar amb un petó i en va acabar amb un altre

    sí, molt maco
    :)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de XellV

XellV

3 Relats

12 Comentaris

3575 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Escric, senzillament escric; potser per alliberar-me, potser perquè necessito expressar allò que porto dins, potser perquè necessito mostrar-me tal i com sóc.

Últims relats de l'autor