Gestió del TEMPS

Un relat de: Joan G. Pons
El factor TEMPS té un paper important, protagonista, en el nostre viure i conviure, i demana una bona gestió.

Tenim un mitjà indispensable, el rellotge, informador del Temps.

La majoria de vivències, gairebé totes, van marcades pel factor Temps. Implica una bona gestió, per no caure en la coneguda frase "no perdre el temps".

Una referència :
El día té 24 hores de temps.
Amb tranquil·litat es recomanable, una certa planificació de les hores (temps) que podem tenir i disposar, de forma lliure, per fer una bona vivència i aprofitament.

A controlar amablement el temps, per viure'l positivament.

Es una riquesa. Un Valor.

Comentaris

  • El temps[Ofensiu]
    Soleilsi | 27-08-2022 | Valoració: 10

    ...el temps vola...aprofita el moment!!!

  • La vàula del temps. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-08-2022 | Valoració: 10

    Bona reflexió sobre el tema del "temps". Cadascú pot pensar d'una manera diferent.
    Saber aprofitar el Temps és fonamental per a l'ésser humà.
    Bon assaig.
    Poses en els teus relats el nom de: Joan G. Pons. Jo em pregunte què vol dir la "G". Si et pot saber. Gràcies. I gràcies també per llegir-me el meu poema "La motocicleta vespa".
    Cordialment.

  • Un grapat ...[Ofensiu]
    llpages | 26-08-2022 | Valoració: 10

    de bons consells sobre un tema cabdal del que no se n'escapa ningú. Bon feina, Joan!

  • Badar[Ofensiu]
    Marina i punt | 26-08-2022

    El temps el gestionem cada u com bonament sabem, o podem. Però és cert que passa de pressa, tan de pressa que tampoc cal que ens preocupem d'ocupar-lo sempre. El plaer de badar, de deixar-lo passar, això també és fruir-ne.

    Salutacions

    Marina

  • Temps[Ofensiu]
    Prou bé | 26-08-2022

    Temps per viure de moltes maneres.
    Hi ha etapes vitals que l'omplim del "fer " i d'altres que sortosament només ens cal "ser".
    En la primera la gestió del temps i l'agenda és imprescindible. En la segona podem deixar que el temps flueixi sense control.

    Gràcies per fer pensar!
    Amb total cordialitat

  • Temps sense perdre[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-08-2022

    El temps marca el dia a dia, com bé dius , es pot aprofitar i gestionar al màxim, però perdre el temps també se'n ha de saber i de vegades és bo.

    Cordialment.

    Rosa.

Valoració mitja: 10