Fent amics

Un relat de: runrun
—¿Es perro?
—No, és gossa també, no passa res.
—Es que como la he visto asín tan desto, digo...
—No, no. És gossa també, només vol jugar.
—Son iguales, las dos, son pastor alemán!
—Sí, sí, clar.
—La mia tiene diesiocho meses ya. TRISKI, VEN PAQUÍ!
—Busca Rut. Busca! —Llenço una rossegada pilota de beisbol el més lluny que puc i la meva gossa surt disparada a buscar-la.
L’altre home, d’uns cinquanta anys, xandall, sabates i un panxot impressionant, fa el mateix amb una pilota de tenis i la TRISKI la porta en un no res. —Es muy cariñosa con los niños. Mi hija tiene dos y juegan con ella que no veas. Ahora mismo estaban con ella dale que te pego i le he disho a mi mujé que yastá i ella sa ido pal Condis y yo mestoy aquí con la perra.
Li tira la piloteta un parell de cops més i llavors arriba la Rut, la meva gossa, amb la pilota de beisbol passa de mi i li dona a l’home. L’home li acaricia el llom i la papada i li pregunta que com es diu.
—Rut, es diu Rut. —Li contesto jo.
—¿Rut se llama? És nombre de la Bíblia ¿No?La mia se llama Triski i és muy buena perra. Me trae las zapatillas cuando llego a casa. ¿Esta también lo hace?
—No, aquesta no fot res.
—Pues la mia ve un gato i se lo zampa, plas! Le digo, Triski gato! Y sale corriendo. Los perros son muy listos. ¿Esta también?
—No, la meva és una cagueta. Quan era més petita un gat li va esgarrapar la cara i els hi té por.
—Y el otro dia le pegó un bocau a otro que era más grande que ella i no veas. Se fué corriendo el otro. Era todo negro asín muy grandote...
—Joer
—Mira como corre. Si no se cansan nunca. Le tiro la pelotica y siempre la encuentran.
Jo ja m’havia adonat de que la meva gossa no en tenia ni puta idea d’on estava la fotuda piloteta de beisbol i la cercava per el lloc contrari a on jo li havia tirat. Jo, que conec a la meva gossa millor que ningú i que la trec a passejar cada dia a les mateixes hores, vaig dir. —Doncs jo quan vull que faci caca li mano i ja està. RUT, FES CACA! —I naturalment la meva gossa, a la segona, em va fer cas.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

runrun

3 Relats

2 Comentaris

1129 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor