Expressar-nos en POSITIU

Un relat de: Joan G. Pons
Una habilitat convivencial:expressar-se en positiu.
En les nostres comunicacions, encara que hi hagi alguna noticia o fet negatiu, a mes de citar ho, molt recomanable, acompanyar-lo amb expressions complementàries positives.
Sense negar lo negatiu, procuear que no sigui el centre de la comunicació.
Un exemple: "Tot está molt malament"
Proposta : Segurament trobarem una alternativa. Intentem ho.
Enriquim amb positivitat les nostres comunicacions.

Comentaris

  • Oblit[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-01-2024

    Joan, m'he oblidat de comentar-te que el meu últim poema " AMB TU" no es refereix a cap relació personal amb res ni amb ningú en concret. A sota ho explico una mica. No sé si ho has vist, ni tampoc si he aconseguit transmetre-ho. Si el pots tornar a llegir, t'ho agrairia. Espero que no et molesti aquest comentari, per a mi és important per poder aprendre i poder corregir la manera d'expressar-me.

  • Parlar...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-01-2024

    en positiu, és una forma d'alleugerir la cruesa en què de vegades la vida ens sorprèn. Una visió positiva és una manera d'acceptar la realitat, de viure, i de poder gaudir més. Moltíssimes gràcies per comentar els meus relats.

    Molt bon consell Joan.

    Rosa.

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 12-09-2021

    Gràcies pel teu comentari.
    Salutacions, Joan

  • Interessant reflexió, tot i que a vegades complicada d'aplicar.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 12-09-2021 | Valoració: 9

    M'agrada aquesta reflexió.

    Intentar que lo negatiu no ocupi una part del centre de la nostra existència, tot i que no per això desaparegui de la nostra existència mateixa.

    Tot i que dir "és complicat" no té que voler dir necessàriament "és impossible". De fet, bastantes coses complicades són possibles malgrat el preu.

    Bé, ens veurem per Relats, salutacions.


    PD: ¿T'agradaria anar a llegir els meus articles en Relats?

  • Comentari [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-07-2021

    Gràcies, Prou bé.
    Salutacions, Joan

  • Positivitat[Ofensiu]
    Prou bé | 05-07-2021

    Un bon consell. Malgrat que a vegades és necessari no maquillar la realitat. Amb total cordialitat

  • Positivitat[Ofensiu]
    Prou bé | 05-07-2021

    Un bon consell. Malgrat que a vegades és necessari no maquillar la realitat. Amb total cordialitat