Estimat Toni

Un relat de: Bruixeta

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Estimat Toni, aquest mati quan ha tocat el mòbil i me han donat la noticia no me ho podia creure.
Te escric aquesta carta amb la certesa de que te arribarà, les bruixes podem fer meravelles.
Vas ser uns dels pocs homes als que he dit que l'estimava, tu ja ho saps, per que te ho vaig dir.
Encara que el nostre va ser breu, va ser bonic, te ho vaig dir moltes vegades, fins i tot quan ho vam deixar anar.
Es veritat que et va doldre molt, però desprès ja ho vas veure, hem vas donar la raó.
Me'n recordo de quan m'esperaves a la sortida de classe, i amb la excusa de repassar les lliçons i de aclarir alguns dubtes. Ens anàvem al meu piset.
Va ser la segona vegada que vas venir quan et vaig portar al llit.
No sabies res, fins i tot un lleuger tremolor et pujava per les cames. Tu que et pensaves que ho sabies tot . . .
Aquell dia no, però al següent hem vas fer sentir una dona, per que te havia fet un home. Vas aconseguir regar-me amb el teu amor fins el mes íntim racó de les meves entranyes.
Però . . . encara no sabies com fer be el amor a una dona.
Tu sempre tenies presa, hem va costar molt ensenyar-te. El teu foc et cremava i el volies apagar ràpidament fos com fos.
Al cap del temps vas veure que no era així, primer tenies que donar, tenies que acaronant-me en les teves mans de fina pell, descobrir poc a poc els racons mes íntims de la meva persona per que tu també trobessis el plaer, veien un cos que es bellugava a les teves mans demanant mes.
Vas descobrir com hem despullaries poc a poc deixant que els sentits de la teva joventut esclatessin a la meva pell ja tardana.
Poc a poc vam ser uns amants perfectes, fins i tot amb una mirada veia com el teu sexe s'eixiria , i jo el desitjava amb l'entrecuix ja humit.
Hem recordo com jugaves amb els meus pits, quant cansat, et quedaves al meu costat prometent-me tantes coses, que jo ja sabia que mai podrien ser veritat.
Però et deixava fer.
El curs es va acabar i jo et tenia que deixar, ens vam prometre que ens tornaríem a veure i com mes prompte millor.
Jo ja sabia que t'enganyava.
Ho sento Toni.
Desprès vaig saber que et vas casar . . . de penalti.
No m'estranya s'hem va oblidar dir-te que a vegades pot passar això si no es prenen precaucions.
Com ara, quina merda acaba xafat baix les rodes de un camió, per volgué córrer massa amb la teva moto.
Sempre et recordaré estimat.


Comentaris

  • MmM...[Ofensiu]
    AnNna | 03-10-2004 | Valoració: 6

    El principi està bé.... però al final tu caus en el parany que tu mateixa descrius en el relat. Corres massa. Es talla massa ràpid. Massa sobtat tot. Que potser està fet expresament, per exemplificar el que descrius. Però no ho sé.... No m'acaba de convèncer. Si arreglessis aquest final....
    És igual. Només és la meva opinió. Escrivint, escrivint i sempre escrivint. 4ever FREE.
    Petons,
    AnNna.

l´Autor

Bruixeta

3 Relats

14 Comentaris

4499 Lectures

Valoració de l'autor: 8.00

Últims relats de l'autor