ESPIRITUALITAT

Un relat de: Joan G. Pons
Conscient o mig conscient, totes i tots tenim en el nostre viure, una certa dimensió espiritual.

Ajuda i anima, a no tenir una visió materialista, diners, propietats, etc. en el viure i conviure.

Encara que normalment, la ESPIRITUALITAT, té el suport d'una Religió concreta, ens agradaria, tot respectant les religions, donar unes idees sobre viure amb una certa projecció espiritual.

Tindre espiritualitat es tindre una base, no depenent de lligams absoluts de materialisme.

Alimenta els VALORS i anima una empatia positiva, atractiva i participativa.

Una bona combinació de vivéncies quotidianes, amanides amb una certa espiritualitat, ajuda i enriqueix el nostre creixement i relació.

.................................................................

Comentaris

  • Esperit.[Ofensiu]
    SrGarcia | 12-02-2023

    Trobo que l'espiritualitat també té moltes cares.
    Per exemple, Himmler va ser a Montserrat buscant el sant Grial (tothom sap que és a la catedral de València).

    L'interès per l'arqueologia que mostraven els nacionalsocialistes era un intent de fer reviure una espiritualitat pagana, que el cristianisme havia ofegat, segons la seva visió.

    Fins i tot les pitjors persones poden tenir un sentit espiritual de la vida. (no cal que recordem els terroristes suïcides, però ho podríem fer).

  • Molt bé plantejat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-02-2023


    L'espiritualitat és el contrari al materialisme. Tu ja ho dius. Pensant-lo bé hem de pensar més, cada dia, que existeix el més enllà i recolzar-nos en l'interior del cor.
    Bon assaig, Joan.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Espiritualitat[Ofensiu]
    Prou bé | 09-02-2023

    En contraposició O complementaris, material i espiritual?
    Si no valorem la matèria com valorarem l'esperit?
    Com sempre fas pensar...
    Amb total cordialitat

  • Crèixer[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 09-02-2023

    Sempre he pensat que l'espiritualitat no depèn de cap tipus de religió. No deixa de ser la nostra ànima, i com bé dius tenir-la present fa que creixem com a persones. Una part que pel nostre bé no hauriem d'oblidar.

    Molt bona explicació Joan.

    Cordialment.

    Rosa.

  • Espiritualitat[Ofensiu]
    Soleilsi | 09-02-2023

    Bona visió de l'espiritualitat, Joan.
    Bon Relat.