És que no hi ha un amor millor que el teu!

Un relat de: korius

Hi ha diferents classes d'amor.
-L'amor cap a una altra persona per la que sents que no pots viure sense ella, de la que estàs enamorat.
-L'amor als teus pares, a tota la teva família en general, els estimes perquè sense ells no podries viure.
-L'amor als teus futurs fills, hauràs de donar el que et van donar els teus pares, i et moriràs si els passa alguna cosa.
-L'amor impossible, perquè odies a aquesta persona perquè les teves raons tindràs, o simplement pel fet d'estimar-la.
-L'amor al teu millor amic, aquell que sempre està allà, que mai li valores prou, però quan li passa alguna cosa te n'adones de tot el que fa per tu. I l'estimes com a amic.
-L'amor d'una sola nit. O millor dit, el qui-qui d'una nit. Que t'enamoraràs perdudament (i perdudament borratxa) i que l'endemà no t'en recordes.
-L'amor als petits detalls de la vida. Què seria la gent sense aquestos?

Però hi ha amors que no els entén tota la gent. Hi ha amors exclusius. Jo tinc un.
L'amor a tu:
I a més de sentir amor, sento admiració per tu. No estàs tots els dies amb mi. Els que faltes, t'extranyo. Extranyo no sentir coses sobre tu, extranyo no veure't. És que t'enyoro.
En canvi, els dies que estic amb tu, sóc la noia més feliç del món. Perquè espero cada dia a que parlin de tu, perquè escolto amb atenció quan et mencionen. Perquè m'he guanyat bronques, plors i alegries amb tu.
I quan menys t'ho mereixes, és quan més t'estimo, quantes més coses dolentes diuen sobre tu és quan n'estic més orgullosa. I és quan més et defenso.
Perquè gaudeixo amb tu, sigui lluny o més lluny o estant a prop, perquè estarem a prop, en breus moments, ho sé.
Perquè no ploro per moltes coses, però tu ets la meva debilitat i sempre ho seràs.
Estimo veure't, sigui bo o dolent. Patim junts. Perquè vaig aprendre a patir amb tu. Només vull veure't. I perquè, els dos junts anem a contracorrent. No hi ha molts com nosaltres.
Per això i per moltes raons més, jo t'estimo. I és que amics i amigues jo estimo l'Athletic de Bilbao!

Comentaris

  • Tu ets tu!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    Bonhomia | 12-08-2009 | Valoració: 10

    Quin amor més subtil, noia. Em pregunto d'on deu venir, tot això. Estimar un equip de futbol... m'havia passat de petit amb el Barça i la selecció d'Anglaterra... ara que ho recordo, potser si que tens raons per estimar el teu equip. Jo vaig deixar d'estimar el futbol per desenganys de la vida, i fa molt de temps. Ara crec que és un dels negocis més bruts de l'estat i que buiden cors i il.lusions i omplen rencors, ràbies i mentides amb aquest negoci. Però tu ets tu! I l'amor és lliure!


    Sergi

  • _ampariues | 10-08-2009

    Primerament gràcies per comentarme!

    Seguiré passant-me perque m'agrada moltíssim com escrius. Estàs a preferits.

    El teu relat és molt boniic! :D

    No comprenc molt bé l'amor tan incondicional a un equip de futbol perque a mi no m'agrada eixe esport, pero a ma casa en tinc uns quants d'enamorats dels equips de futbol, xD

    un bes grandíssim

  • Potser ...[Ofensiu]
    Nyanga | 10-08-2009

    perquè primer he llegit la teva biografia, ja m'intuia a qui anava destinat aquest amor tan perdudament incondicional!

    Molt original!!

    :)