Entre tu i jo

Un relat de: Whisper1984

TU m'envoltes, JO perdo el sentit.
Em cales tan, tan fons, que ni et trobo...
I aquí estic amb tu, perduda, fins que la nit besa l'horitzó, i l'albada gelosa, ens descobreix.
Fins que la pell, esgotada de sentir, descansa sota el llençol clandestí del nostre cos.
Fins quan dius prou; fins que em deixes.

TU, ombra i no claror; així com l'hivern és fred i no càlid.
JO, submisa i obedient; així com el mar és blau i profund.
Però "res" no serveix, perquè el "tot" no és la solució.

Hi ha alguna cosa que no entenc,
a cada alè,a cada lluna, a cada batec... em defuig una sensació diferent.
L'únic cert, és que res és suficient per allunyar-me de tu.
Que tot el que desitjo és abandonar-me a tu.
Fins quan dius prou; fins que em deixes.

TU ets un nàufrag buscant ofegar-te, JO sóc un far buscant guiar-te.
Pèro la marea és forta, i el risc imminent...
Sé que et perdo i no vull viure, no puc, no en sé.

Hi ha alguna cosa que ja entenc,
pensaments perversos m'han dit que ets la meva patent...
L'unic cert és que aprendré a morir si me'n ensenyes.
Que aprendré a no existir si tu m'ho ordenes.

Ara sé que acabar amb TU és acompanyar-te a l'infinit,
que JO no tinc lloc en aquest món, en el teu món.
Llàstima que només hem sigut una i no dos, les persones que hem viscut aquí, en un mateix cos.

Fins que hem dit prou; fins que ens hem deixat...

Comentaris

  • Final alternatiu[Ofensiu]
    Whisper1984 | 15-01-2011 | Valoració: 7

    Es mou en una ambidüitat entre l'amor i la bogeria, poden ser dos resultats...quin tries tu??

l´Autor

Whisper1984

2 Relats

2 Comentaris

1236 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
El meu nom és Estefania (encara que tothom em crida Fanny), i vaig néixer el 4 d'Octubre de 1.984 a les Terres de l'Ebre, lloc on actualment resideixo.

Amb el temps he anat descobrint que l'amor, la malenconia i l'erotisme fins a cert punt, eren l'eix central de les meves "creacions".
No vaig saber que l'escriptura m'encisava fins que me'n vaig adonar de que les paraules tenen una particularitat que ningú hauria d'ignorar: les lletres, les paraules, poden esborrar-se d'un tros de paper, però poden perdurar per sempre als ulls i la memòria d'aquell que les llegeix.

És per tot en general i per res en concret, que he decidit oferir (de manera humil) el millor de les meves paraules a aquells que, com jo, no busquin una raó per llegir-les, sinó una raó per fer-les perdurar en el temps.

Últims relats de l'autor