Entre comes un somni...

Un relat de: Orgull_de_classe

No estava somiant..
i em va dir només que em deixés portar,
els seus ulls m'inspiraven confiança, inseguretat, i això m'agrada...
em va tapar els ulls amb les seves mans, calentes, i alhora fredes...i
em va guiar pas a pas a l'aigua, i
vaig anar notant diferents sensacions..la sorra que em punxava...la sorra
freda i molla per l'aigua del mar, i per fí l'aigua
calenta que en aquell moment m'acariciava els peus com la seda...
Ell em va començar a parlar a l'orella...

-No tinguis por, jo, no et deixaré anar, sé que t'agrada i a mi m'agrada que t'agradi...

Ell em va treure la roba...fins deixar-me en samarreta i el banyador, que ni jo mateixa recordava haver-me'l posat...

Em va treure les mans i em va aconsellar que no obrís els ulls... ell va continuar acariciant-me les mans...i després l'esquena fins abraçar-me per la cintura...T'ESTIMO...

em deia a l'orella...m'abraçava em besava, i cada bes era únic...les seves mans pintaven el meu cos...
jo actriu com sóc, i ell actor com va dir que era...

em demostrava els seus sentiments per mi, i els exagerava tant com podia perque jo em sentís estimada...ell m'agafava...m'abraçava..em besava...m'acariciava...i

de cop vaig obrir els ulls...una llum m'enlluernava i no deixava veure el que hi havia després...ell em va dir...t'estimo"

Deixa't estimar

Riu
Viu
Escriu
Ten tot
el
que
vols...

Segueix sent com ets, perquè, ningú podrà canviar-te si tens la voluntat d'assegurar la teva personalitat, creix com a persona i canvia en diferents aspectes.

Somia...
Estima tant com puguis...
LLegeix...tot el que puguis
sigues curiosa i decobreix el que et puc donar per tu mateixa

Equivoca't i deixa que els teus fills s'equivoquin...
Deixa que els ocells volin...
i deixa'm volar al teu costat...

LLarg recorregut d'ideies que no saps encadenar..escriu, llegeix, disfruta de la literatura...

ELL ES QUI M'HA ACONSELLAT VIURE, I ESCOLLIR LA VIDA, I NO LA MORT...PROBLEMES ,ENFERMETATS? RES COMPARAT AMB LES SENSACIONS QUE CADA DIA VIUS...

Comentaris

  • red_sh | 23-09-2005 | Valoració: 10

    Ola noia. Em dic Ivan i acabo d'escriure el meu primer relat. Els teus són fantastics i no me'n perdo cap. Espero que llegeixis el meu, encara que no tenten comparació amb la teva calitat :P.

    Salut Camarada

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92015 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)