engegant motors

Un relat de: Ilargi betea

Ni una més.-va dir mentre apagava l'ordinador amb ràbia continguda- Ni una llàgrima més.
La troballa a aquell racó de la xarxa li va semblar un punyal per l'esquena i ara es concentrava en recuperar aquell somriure que havia dut tot el dia als llavis, a voltes irònic, a voltes divertit, en alguns instants tenyit d'un fons trist.
Pensava que havia arribat en un mal moment, però ara n'estava segura que no era això, havia arribat a un mal port i calia girar cua i fer-se a la mar de nou. L'àncora ja estava hissada i els motors en marxa.
-Ets idiota- es repetia un cop rere l'altre- com pots ensopegar sempre amb la mateixa pedra?
Frases de cançons li ballaven pel cap, com si es tractés de la Festa Major, barrejant-se, mostrant-se i amagant-se, fent fora a aquelles que no eren prou encertades, i ella s'hi repenjava com si d'unes crosses es tractés. I'm walking away from the troubles in my life... / She ain't worth half of me it's true, that I'm telling you. Now I'm strong enough to live without you... / S'acabarà la nit algun dia i no tindré, no mai, no tindré mala sang... / I don't want to cry a tear for you, so forgive if I do... / He matado tu amor con el hueso de jamon y el cuchillo de cocina...
Pensar en la música sempre l'havia apaivegat, potser perque rere el seu rostre innocent i rialler ella també hi portava amagada una fera.
Un cop allunyats els núvols que l'ofuscaven una imatge màgica li vingué al cap, la dels seus amics, que estant lluny o a prop sempre havien sabut ajudar-la i fer-la sentir com ell ho hauria d'haver fet si tot hagués estat real.
Pensar en ells li donà forces. Agafà paper i llapis i contraatacà. La primera frase sortí sola: "-Ni una més."

"QUALSEVOL SEMBLANÇA AMB LA REALITAT ES PURA COINCIDÈNCIA"

Comentaris

  • uauau![Ofensiu]
    Capdelin | 07-07-2005 | Valoració: 10

    he trobat per fi un relat que no t'hagi comentat encara... és dels primers que vas escriure en la web...
    llàstima que desconec l'entrellaçat, el decorat de fons amagat, les vivències que et van portar a escriure'l...
    però veig que fas servir la música, les cançons, les lletres...
    em quedo amb la frase "engegant motors"... que es deu assemblar a aquella de "guerrera"... sempre disposta de vegades per a la resistència, la supervivència... i altres per a la lluita descarada i valenta contra tot allò que t'ataca...
    un petó i una abraçada...

  • neret | 06-01-2005

    jeje! fa il.lusió fer-te el comentari 200, enhorabona clàudia! Aquest relat me l'havia llegit ja fa temps. Té molta força, i a més, ja saps que em recorda a algú altre que també li van bé els mals moments per a posar-se a escriure! ;-)

    doncs això, felicitats!

  • Engega motors![Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 28-05-2004 | Valoració: 8


    Hola, Ilargi betea.

    Trobo que aquest relat és un bon començament per una història més llarga.

    Per què no? Engega motors!

    I per què no començar amb la frase:

    QUALSEVOL SEMBLANÇA AMB LA REALITAT ES PURA INSPIRACIÓ!!


    ?

l´Autor

Foto de perfil de Ilargi betea

Ilargi betea

28 Relats

389 Comentaris

189686 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:

- És que si fos poeta podria dir tot el que vull.

- I què és el que vols dir?

- Bé, aquest és el problema. Com que no sóc poeta no puc dir-ho.




Fragment de "El cartero de Neruda" d'Antonio Skármeta.