En vull més

Un relat de: Ms. Bennet

I fet i fet, no sabia prou bé perquè hauria de posar-ho per escrit. L'ahir ja quedava el suficientment enrera com per tornar-hi a incidir amb aquella necessitat tan forçada. I malgrat el dilemma que li suposava encetar el document, la voluntat dels seus dits era ben clara. Teclejar insistentment picant de valent per endinsar ben cap al fons del sac dels records el pes insofrible que li impedia un descans merescut després de mesos esgotadors intentant aixecar-se de les innombrables caigudes que els esdeveniments recents de la seva vida li havien provocat.

Pau somorta.
Un marc d'esperança.
Dues arribades al món.
Descrèdit inèdit en ella. Lluita compungida. Llibertat arraconada. Desconcert tolerat.

Massa incoherències dansaires li negaven garantir amb encertat criteri la continuitat d'aquella reconstrucció dolorosa. Esperaria una gota de calma llargament destilada.


Comentaris

  • to be ornotto be[Ofensiu]
    nipsuga | 29-05-2007 | Valoració: 10

    com si tot fos tanta senzill, com si les relacions, els sentiments o les necesitats que tenim fossin tant clares i diafanes. els nostres moments d'incertesa ens fan sentir allo que diu el cor pero, la por,les convencions...
    molt huma, molt bonic

  • Intens i colpidor[Ofensiu]
    Morfeo | 29-05-2007 | Valoració: 10

    La vida és un instant perdut enmig de l'infinit que pot ser viscut tràgic i dolorós o ple de vivències meravelloses. Tant debó trobis aquesta gota de calma que et permeti retrobar la pau. No perdis l'esperança!!

  • TOT PLEGAT MOLT COMPLICAT[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 28-05-2007 | Valoració: 8

    SI ELS RECORDS NO T'AGRADEN I EL PRESENT SE'T FA COSTA AMUNT, TOT ES PROU COSTÓS PER PODER ENCETAR QUATRE RATLLES EN UN PAPER, I MÉS EN UN DOCUMENT QUE DE BEN SEGUR SERÀ UN TESTAMENT.

  • quants sentimenents poden sortir d'aquest breu...[Ofensiu]
    narref | 23-05-2007 | Valoració: 10

    ........continua.....

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Ms. Bennet

3 Relats

6 Comentaris

2854 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33