em guies

Un relat de: jaumesb

Em guies
pel desert,

m'acompanyes
al pou

de l'aigua
de la vida.

Comentaris

  • No saps [Ofensiu]
    Yuna | 10-05-2006 | Valoració: 10

    com entenc ara el teu relat, tenia ganes de llegir-te tranquil·lament.
    Suposo que ens quedem amb el relat que més coses ens diu, un dia qualsevol.

    Tots si més no, m'arriben ben endins, com si justament el que no sé dir m'ho donessis per escrit, per pensar-ho i entendreu.

    Gràcies

    Yuna

  • és bo...[Ofensiu]
    Capdelin | 07-04-2006 | Valoració: 10

    acompanyar en els moments difícils, és una mostra segura d'amor i el camí... canvia i es pot tornar oasi de cel.
    una abraçada!

  • Agafa la bicicleta i dónat un tomb per aquí la lluna.[Ofensiu]
    llu6na6 | 07-04-2006

    S'hi veuen paisatges força sorprenents (QUe més voldria jo!)

    "m'acompanyes
    al pou
    de l'aigua viva"

    A veure, on tinc la galleda jo? (És broma!)

    M'agrada molt, com sempre.

    Sempre tens a punt el teu pinzell màgic per pintar-nos uns paisatges tan bells i delicats.

    Gràcies.

  • M'agraden[Ofensiu]
    Marinas | 26-01-2006 | Valoració: 9

    els teus poemas son curts i tanmateix plens de vida, de sentiment.

  • La vida...[Ofensiu]
    brideshead | 26-01-2006 | Valoració: 10

    pot ser un desert, sí. Però, de sobte, desapareix la sorra quan, en la llunyania, albires el pou.... i una mà t'hi apropa, fent-te companyia...

    Sobre la teva pregunta: les primeres lletres dels teus tres versos, fan una paraula amb sentit propi. Ja sé que no té res a veure amb el significat del teu poema, però em va semblar curiós. Jo també vaig aprendre el terme "acròstic" gràcies als amics relataires.

    Una abraçada, i gràcies també a tu per seguir-me tan amablement!

Valoració mitja: 9.83