Em deixes confosa i te'n vas...

Un relat de: mecmec

Tan sols necessito una mirada teva per ser feliç, una trobada inesperada, amb qualsevol mínima cosa, ja puc ser feliç.
Però nomes digue'm la veritat, no vull construir un castell d'il·lusions, ni tampoc caure al buit pensant en mínimes esperançes.
Perquè veure't a tu cada mati, era la meva il·lusió, veure't a tu pels passadissos era la meva esperança.
I ara tu te'n vas sense saber el cor, que ha deixat de bategar, per tu.

Mai em vas dir res, ni ho vas intentar.

I en canvi sostenies la mirada i encara no entenc perquè, si t'hagués importat, crec que m'haguessis contestat.
I és que no sé si sabràs que com jo ningú t'estimarà.
En aixecar-me construeixo noves il·lusions, que al final del dia es destrueixen.
I és que la nit va passant entre llàgrimes plenes d'amor, il·lusió, entre aquelles llàgrimes que tu mai sabràs de la seva existència.

I és que necessito que em diguis tot el que guardes dins encara que no sigui el mateix.
I ara quan m'han dit que te'n vas, que no tornaràs, aquí acaba la meva vida.
I jo esperant, pensant que canviaras d'opinió i et quedaràs.
Digue'm el que sents i diguem-ho ja, perquè no puc viure amb aquest buit, amb la meva gran soledat, esperant-te a tu i veure't partint molt lluny d'aquí, sabent que no tornaràs i sense dir-me res del que vaig esperar, i ara sento que no tinc res, per el que viure.

Per què tu saps quant temps penso en tu? Per què saps el dolor tan gran que guardo dintre meu?

Comentaris

  • identificada2[Ofensiu]
    Darly | 01-07-2008 | Valoració: 9

    Realment m'identifico molt en aquest relat, em porta en temps passat i em recorda al mateix que jo vaig passar fa 1 any, i es difícil però tot acaba arreglantse i mirant-ho d'una altra manera. El relat podria estar millor, amb difrents paraules,però el sentiment que expressa no es podria millorar.

    felicitats i paciencia! ;)

  • el relat...[Ofensiu]
    Nurithy | 29-06-2008 | Valoració: 9

    deu ser tristament biogràfic oi?

    La veritat, a nivell de correcció de la expressió i sintàctic podria millorar molt però, pensa que potser aquest patiment et farà descobrir un nou amor: la literatura.

    Un clau treu un altre clau. Ànims! :)

  • m'identificu[Ofensiu]
    Nyaelven | 24-06-2008 | Valoració: 9

    Em sento identificada amb el teu relat, si llegeixes els mues segur que també t'en sentirás. Seguire comentant-te. Segueix així.

Valoració mitja: 9

l´Autor

mecmec

1 Relats

3 Comentaris

1229 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Últims relats de l'autor