Em beses els llavis

Un relat de: jaumesb

Em beses els llavis,

em desperto.


Em peixes amb primavera,

camino.


Penetres la meva mirada,

genero vida.


Em mires, em toques;

no em cremo.



T'estim

Comentaris

  • fa sospirar[Ofensiu]
    vitrall | 17-04-2006

    M'ha encantat això de

    "Em peixes amb primavera" i

    "Em mires, em toques;
    no em cremo."





  • Clar, precís...[Ofensiu]
    Reguitzellera | 24-03-2006 | Valoració: 8

    i encisador... m'agrada molt, sobretot perque es curt. hi ha coses que es millor dir-les sense embuts. :P

  • Preciós[Ofensiu]
    brideshead | 21-03-2006 | Valoració: 10

    Una altra bona mostra de la teva poesia fina, senzilla, bella, amorosa.

    Aquests "t'estim" com a punt final dels teus poemes, senzillament em captiven.

    Quan tingui una estoneta, t'escriuré al teu e-mail.

    Una abraçada i gràcies per tot!

  • quin perfum...[Ofensiu]
    llu6na6 | 21-03-2006 | Valoració: 10

    de primavera acabada de florir.

    Felicitats!!

  • m'imagino...[Ofensiu]
    Capdelin | 20-03-2006 | Valoració: 10

    que cada microestrofa del teu poema és com si tu la toquessis amb una vareta màgica i es produís un petit miracle...
    els teus poemes són ( com els de la reGinettA ) plens de suavitat, equilibri... són com una arquitectura de joguina, com una petita obra d'art...
    una abraçada!

  • moments plens de vida i misteri...[Ofensiu]
    ROSASP | 19-03-2006

    S'escampen les paraules amb la màgia d'una posta de sol. Arriba la força colpidora dels sentiments i els colors, en un continu renéixer.
    Esclats de llum i primavera que acaronen molt endins de la mirada.

    Estimar és com copsar tota la bellesa que duiem a dins i compartir-la amb tots els seus matisos...

    Una abraçada i fins aviat!

  • Des d'ahir et segueixo[Ofensiu]
    roda03 | 19-03-2006 | Valoració: 10

    Hola Juamesb,
    Crec que quna un poeta vol dir el que diu i en poques paraules, és que ha arribat al zenit de la seva pròpia identitat.
    Massa sovint volem esbrinats veritats o volem descriure sentiments i omplim fulls i fulls de paraules que no tenen cap so.
    LLegit-te a tu Jaume, m'ha portat a aprendre la síntesi del que vull dir, l'art de la conversa simple i que moltes vegades n'hi ha prou amb una forta mirada carregada de paraules.
    Jaume, t'haig de confessar que haver-te descobert em dona la sensació que tampoc m'ets gens estarany.
    Brindo per la poesia, per l'amistat i, sobretot, pel mestre.

    Roda03

    PD. Estic preparant aquest any pel 11.11.06 un homenatge com cal en Miquel, i serà a través del llibre "Creix el silenci" de la Montserrat i en Miquel. M'agradaria, si tu vols, que en parlèssim i si s'escau que hi participessis. Que et sembla Jaume?

  • m'agrada les lectures...[Ofensiu]
    sergi monserrat | 17-03-2006

    que es poden arribar a fer. M'agraden els detalls i els enigmes, la brevetat i el misteri.

Valoració mitja: 9.6