Els SUGGERIMENTS

Un relat de: Joan G. Pons
Un SUGGERIMENT es una proposta, plantejament renovador de quelcom, sobre una activitat o treball que desenvolupem.

Viure de forma creativa es donar-nos l'oportunitat d'aportar suggeriments enriquidors.

Els SUGGERIMENTS son:

-Renovadors. El fons no canvia, però si les formes i faciliten una millor atenció.
- Creatius: Aporten novetats que enriqueixen , tot augmentant l'interès i motivació.
- Participatius: Ofereixes el suggeriment i t'impliques amb més intensitat en la seva realització i impacte.

Cal utilitzar el canal dels SUGGERIMENTS en les activitats que participem. Ajuden i engresquen.

Els SUGGERIMENTS , son formes de concretar les nostres possibilitats creatives.


Comentaris

  • Suggeriments...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 29-06-2023

    que no significa obligació, sinó una forma d'aportar noves idees i punts de vista per ser compartits. Una actitud ben positiva.

    Bon suggeriment Joan.

    Rosa.

  • Implicació[Ofensiu]
    Joan Colom | 24-06-2022

    Fer un suggeriment és implicar-se en la indecisió o la decisió equivocada d'altri, obrint'hi perspectives. Sempre, lluny de la coacció.

  • Bona proposta per a suggerir. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-06-2022

    És saber en l'esperit la proposta que ofereixes amb la teua opinió.
    Molt bon assaig. No pares de cultivar-los.
    Atentament.
    No faces el comentari, al que et comenta, en la teua pàgina. Ves a qui t'ha comentat i allí li dones les gràcies.
    Ja t'ho ha dit, Fidel Català. I jo també, en una altra ocasió.
    Atentament.

  • I tu tan constant[Ofensiu]
    Fidel Català | 20-06-2022

    Et podem continuar suggerint que no t'autocomentis?

    Bé, segur que d'aquest suggeriment no en trauràs l'aigua clara.

    Dels 2099 comentaris que tens en el teu comptador, com a mínim la meitat són teus, segur. I molts de meus demanant-te que no t'autocomentis més ;-)

    Au, que ara et deixaré tranquil unes setmanes, aprofita-ho!!

    Un altre suggeriment; gaudeix de l'estiu en allò que et sigui possible. Et trobaré a faltar.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 20-06-2022

    Gràcies pel teu comentari.
    Salutacions.

  • Suggerir[Ofensiu]
    Prou bé | 19-06-2022

    És viure en positiu, també
    Amb total cordialitat