Els pecats de Magda: El parador

Un relat de: urgell
Estic al parador de Lleida , he quedat per dinar amb el meu amo... com sempre porto el dress-code marcat per a l'ocasió tan especial d'avui , exclusiu vestit i llenceria elegant mes talons en el que el color negre és el protagonista sense oblidar el collar amb daurada argolla . L'àpat és genial i omple de satisfacció tots els meus sentits , un cop arribats els postres i finalitzats els cafès en col·loca la corretja..ara li pertanyo i començo a estar excitada i nerviosa , no m'ha volgut dir res del que farem o passarà .. la incertesa s'apodera de mi alhora que caminem per un dels corredors del parador fins que ens aturem davant d'una porta ... en aquest moment en fica una bena als ulls i ja cegada amb la seva ajuda i guia entrem, després d´uns passos en solta la mà de sobte. No sé on estic realment ni que fer .. estic inerta sense sàpigue com reaccionar fins que sento uns talons apropar-se en la meva direcció . Un perfum femení inunda l'aire del meu voltant. Dolçament en comença a despullar lentament ... per darrera meu les seves mans fines i delicades baixen la cremallera del meu vestit ..i ja cuant es a terra la meva esquena nua és acaronada i recorreguda pels seus petits dits que en fiquen la pell de gallina i sense mes preàmbuls el meu sostenidor és descordat ..de cop ningú en toca..durant uns segons eterns no passa res fins que aquestos mateixos dits reposen ara en la meva cintura i fan lliscar les calces cap a terra ...ara nomes les mitges i el talons són la meva vestimenta... aquesta presencia femenina en porta al llit i en lliga de mans i cames a cada extrem .. indefensa..nua i molt excitada estic esperant amb impaciència que passarà..sento els cabells de la seva llarga melena sobre els meus pits mentre fixa bé les meves canelles i turmells fins que desapareix del meu costat . El meu cap vola cuant sento un aler molt a prop de la meva boca i no es la presència femenina ..es un home amb barba i en res els meus pits són devorats amb fam extrema i a continuació el meu sexe molt rudament es llepat per un home que no se qui es... ...pero com si d´un genet salvador es tractés el meu amo i amor per calmarme em diu a l´orella que "soc aquí cuidant de tu" mentres en comença a follar el desconegut ... en les seves salvatges embestides brama com un animal i en la seva final escorreguda com un porc crida encara més.
en sento bruta...em sento puta pero també excitada i volent més....passats  uns minuts torna la preséncia femenina al meu costat ...en dona un bonic petó alhora que en deslliga sense treurem la bena ...en res escolto com un cop de porta mes unes passes fan entendre que han marxat...
Suau el meu amo en torna la vista i ja deslligada del tot ens fonem en una abraçada tendra i meravellossa ..
Vam acabar fent l´amor potser com mai abans i amb ningú amb tanta tendressa i passió ....
Perque me l´estimo i sóc seva el meu plaer és el seu plaer sense importar el com..

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de urgell

urgell

2 Relats

0 Comentaris

304 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00